Tržby společnosti Škoda Auto v období od ledna do března 2017 vzrostly o 28,3 % na 4,334 miliardy eur (první čtvrtletí 2016 to bylo 3,379 miliard eur). Provozní výsledek vzrostl o 31,7 % na 415 milionů eur (první čtvrtletí 2016: 315 milionů eur). Rentabilita tržeb (Return on Sales) vzrostla ve srovnání se stejným obdobím minulého roku o 0,3 procentního bodu a činí aktuálně 9,6 %.
„Společnosti ŠKODA AUTO se v prvních třech měsících roku dařilo a nyní je na stabilním růstovém kursu. Avšak automobilový rok 2017 je nadále náročný. Volatilní vývoj na některých trzích a tvrdé konkurenční prostředí vyžadují nejvyšší opatrnost,“ říká předseda představenstva společnosti
ŠKODA AUTO Bernhard Maier.
Co se týče jednotlivých modelů, největšího růstu dosáhla vlajková loď, vůz Škoda Superb (38 300 prodaných vozů, nárůst o 18,9%). Současně s ním posílila i menší Škoda Fabia (54 600 prodaných vozů, nárůst o 10,2%) a kompaktní Škoda Rapid (51 800 prodaných vozů, nárůst o 6,8%).
Automobilka v současnosti v rámci své Strategie 2025 ŠKODA pracuje na svém růstu a připravuje zavedení nových technologií v automobilovém průmyslu. Mezi hlavní témata této strategie patří zejména rozšiřování modelové palety (hlavně v sektoru SUV), elektrifikace, internacionalizace a rozvoj ucelených digitálních řešení mobility.