Alfa Romeo Stelvio zná první českou cenu. Německá konkurence může jen závidět

ar6, 5. února 2017, 15:37 Google+

Giulia začala na českém trhu poněkud rozpačitě, na čemž může mít podíl i relativně vyšší cena. O to více překvapivě může vypadat první částka, jíž dovozce Alfy požaduje na výborně vybavené Stelvio se silným zážehovým agregátem.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Alfa Romeo Stelvio First Edition zná českou cenu.

Alfa Romeo Stelvio First Edition zná českou cenu. | foto: Alfa Romeo

Sdílejte článek

Alfa Romeo Stelivo se teprve v Ženevě ukáže jinak než ve sportovním kabátku verze Quadrifoglio. Tato varianta ponese označení First Edition, což jasně ukazuje na význam modelu. A také to mimo jiné prozrazuje, že půjde o limitovanou a mimořádně dobře vybavenou verzi vozu. Při pohledu do ceníku se tato domněnka jen potvrzuje, v základní výbavě totiž nechybí autonomní nouzové brzdění, varování před opuštěním jízdního pruhu, tempomat s omezovačem rychlosti, přední i zadní parkovací senzory, couvací kamera, automatická dvouzónová klimatizace, infotainment s osmipalcovou obrazovkou s 3D navigací, audiosystém s 11 reproduktory, sedmipalcový TFT displej palubního počítače, kožené čalounění, elektrická přední sedadla s vyhříváním, vyhřívaný volant nebo bezklíčkový vstup a startování.

Vnější design je charakteristický bi-xenonovými světlomety, zatmavenými zadními skly a 20palcovými litými koly, ten vnitřní pro změnu černým koženým čalouněním, hliníkovými pedály a dřevěným obložením. Volit lze mezi dubem nebo ořechem. Další volba čeká na zájemce ohledně barvy – bez příplatku je jen červená Alfa. Pastelová bílá Alfa stojí 27 tisíc, černá, šedá nebo modrá metalíza přijdou také na 27 tisíc a speciální červená Competizione stojí 70 tisíc korun! Dalšími dostupnými příplatky už jsou jen panoramatické střešní okno s elektrickým ovládáním za 40 tisíc korun, alarm za 13 tisíc korun a lakované třmeny brzd v červené nebo žluté za 9500 korun. V ceně je dokonce i záruka na pět let nebo 100 000 kilometrů.

Pod kapotou Steliva First Edition je přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec z Giulie Veloce o výkonu 206 kW (280 k) s točivým momentem 400 Nm. Osmistupňový automat přenáší sílu v tomto případě na všechna čtyři kola (systém Q4 za normálních podmínek favorizuje zadní nápravu), což umožňuje SUV akceleraci z 0 na 100 km/h za 5,7 sekundy a maximální rychlost 230 km/h. Průměrná spotřeba je papírově 7,0 l/100 km. Tím se konečně dostáváme k tomu nejzajímavějšímu, totiž základní cena vozu, která činí 1 460 000 korun! Za takto rychlé a výborně vybavené SUV je to skoro pakatel. Však se zkuste podívat, na jakou cifru by přišla podobně silná a vybavená konkurence od Audi, BMW, Jaguaru nebo Mercedesu. Zároveň to také otevírá prostor spekulacím, kam až se povede stlačit cenu opravdu základního provedení s naftovým turbodieselem. Že by se povedlo prolomit milionovou hranici?

Vytisknout

Diskuze: Alfa Romeo Stelvio zná první českou cenu. Německá konkurence může jen závidět

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Chevrolet Corvette AeroWagen

Víte o existenci nové Corvetty v "kombíku"? Jedna taková existuje

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud