Omlazený Opel Mokka X přichází na trh, ceny se téměř nezměnily

ar6, 4. července 2016, 12:39 Google+

Trh s kompaktními SUV je naplněn k prasknutí a jedním z jeho nejúspěšnějších zástupců se stal Opel Mokka. Toho se prodalo již na půl milionu kusů a do budoucích měsíců je v plánu další růst. Důvod? Omlazená podoba s písmenkem X v názvu, která zavítala také na náš trh.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Omlazený Opel Mokka X přichází na náš trh.

Omlazený Opel Mokka X přichází na náš trh. | foto: Opel

Sdílejte článek

Poznat novou Mokku je poměrně snadné, protože Opel se rozhodl úplně změnit přední část. Ta se chlubí přepracovanou maskou chladiče i světlomety s full-LED technologií. Diody se mohou objevit i v zadních reflektorech s novou optikou, oba prvky však přijdou v rámci paketu na 34 000 korun. Upravené jsou dále oba nárazníky a paleta barev karosérie včetně oranžového odstínu Amber. Ještě víc změn než na karosérii se událo v interiéru, který už není plný chaoticky uspořádaných tlačítek. Proměnou prošla rovněž multimediální výbava, zahrnující infotainment IntelliLink se sedmi- nebo osmipalcovou obrazovkou v případě navigačního systému a telematické rozhraní OnStar. Novými prvky výbavy jsou bezklíčkové otevírání a startování, respektive ergonomická sedadla.

Základním motorem zůstala i po modernizaci atmosférická šestnáctistovka o výkonu 85 kW (116 k) s manuální pětistupňovou převodovkou a pohonem předních kol. Následují dvě verze přeplňované čtrnáctistovky o výkonu 103 kW (140 k) nebo 112 kW (152 k). Slabší se pojí s manuální nebo automatickou šestistupňovou převodovkou a v případě ručního řazení i s pohonem všech kol, silnější je vždy čtyřkolkou se šestistupňovým automatem. Naftová šestnáctistovka CDTI má 81 kW (110 k) nebo 100 kW (136 k) a platí, že slabší má šestistupňový manuál, silnější stejnou nabídku doplňuje o šestistupňový automat a manuál s pohonem všech kol. Alternativu představuje 1.4 Turbo o výkonu 103 kW (140 k) s manuální šestistupňovou převodovkou na LPG. Modely s manuální převodovkou mají standardně systém stop & start, slabší CDTI lze dostat s balíčkem ecoFlex.

Technické údaje

  1.6 1.4 Turbo 1.4 Turbo 1.4 Turbo
4x4
1.4 Turbo
4x4
1.4 Turbo
LPG
1.6 CDTI 1.6 CDTI 1.6 CDTI 1.6 CDTI
4x4 
Výkon: 85 kW 103 kW 103 kW 103 kW 112 kW 103 kW 81 kW 100 kW 100 kW 100 kW
Toč. mom.: 155 Nm 200 Nm 200 Nm 200 Nm 235 Nm 200 Nm 300 Nm 320 Nm 320 Nm 320 Nm
Převodovka: 5 MT 6 MT 6 AT 6 MT 6 AT 6 MT 6 MT 6 MT 6 AT 6 MT
Zrychlení: 12,5 s 9,9 s 10,7 s 9,9 s 9,7 s 10,2 s 11,9 s 9,9 s 10,9 s 10,3 s
Max. rychl.: 170 km/h 196 km/h 191 km/h 186 km/h 193 km/h 197 km/h 181 km/h 190 km/h 187 km/h 187 km/h
Spotřeba: 6,6 l 5,9 l 6,2 l 6,4 l 6,4 l 7,6 kg 3,9 l 4,1 l 4,9 l 4,5 l
Délka: 4275 mm 
Šířka: 1781 mm 
Výška: 1658 mm 
Rozvor: 2555 mm 
Kufr: 356/1372 l 

Nejnižší výbava Selection obsahuje šest airbagů, asistent pro rozjezd do kopce, tempomat, Isofix, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, elektrická přední okna, manuální klimatizaci, rádio s Bluetooth, USB a šesti reproduktory, palubní počítač, manuálně stavitelné sedadlo řidiče ve čtyřech směrech, multifunkční volant, denní svícení, střešní ližiny nebo 16palcová ocelová kola s okrasnými kryty. Druhý stupeň Enjoy přidává asistent jízdy z kopce pro modely s pohonem všech kol, elektrická zadní okna, kožený volant, mlhovky a 17palcová litá kola. Tato výbava zároveň otevírá dveře k příplatkovým paketům i jednotlivým prvkům.

Ceník - Opel Mokka X

  Selection Enjoy Innovation
1.6 (85 kW) 377 900 Kč 423 900 Kč ----------
1.4 Turbo (103 kW) ---------- 447 900 Kč 513 900 Kč
1.4 Turbo AT (103 kW) ---------- 485 900 Kč 555 900 Kč
1.4 Turbo 4x4 (103 kW) ---------- 503 900 Kč 569 900 Kč
1.4 Turbo AT 4x4 (112 kW) ---------- 550 900 Kč 616 900 Kč
1.4 Turbo LPG (103 kW) ---------- 474 900 Kč 568 900 Kč
1.6 CDTI (81 kW) ---------- 491 900 Kč 557 900 Kč
1.6 CDTI (100 kW) ---------- 504 900 Kč 570 900 Kč
1.6 CDTI AT (100 kW) ---------- 539 900 Kč 609 900 Kč
1.6 CDTI 4x4 (100 kW) ---------- 554 900 Kč 620 900 Kč

Pozn.: Ceny jsou včetně slevy ve výši 71 000 korun.

Vrchol nabídky tvoří linie Innovation, která má navíc dešťový a světelný senzor, parkovací senzory vpředu i vzadu, elektricky sklopná a vyhřívaná zrcátka, automatickou dvouzónovou klimatizaci, multimediální systém IntelliLink se sedmipalcovou obrazovkou, Bluetooth, USB, propojením s chytrým telefonem a šesti reproduktory, telematické rozhraní OnStar, loketní opěrku pro řidiče, čalounění kombinací látky a kůže, zatmavená boční okna nebo 18palcová litá kola.

Vytisknout

Diskuze: Omlazený Opel Mokka X přichází na trh, ceny se téměř nezměnily

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

reklama

Doporučujeme

Ateca je prvním SUV Seatu v jeho historii.

Seat by chtěl vyrábět velké SUV, brání mu v tom jedna věc

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud