Automobilka Škoda Auto uvádí v těchto dnech na český trh novou limitovanou edici současné Fabie. Nese označení Kofola Edition a odkazuje na dlouholetou spolupráci dvou renomovaných českých značek.
Výrobce plánuje produkci pouze 99 kusů, takže se defacto jedná o hodně exkluzivní Fabii. Nová limitovaná edice pak oslavuje spolupráci dvou tradičních a úspěšných českých značek, přičemž 99 štastlivců se má skutečně na co těšit.
Fabii v edici Kofola poznáte na první pohled podle speciálního hnědého laku karoserie Marrone. Ten je doplněn o unikátní 16palcová litá kola Italia. Kabina dostala béžový interiér, přičemž samotná výbava vychází z vrcholného stupně Style.
K tomu se v základu přidává paket Style Plus s prémiovým ozvučením Škoda Surround, bočními okny Sunset a vyhříváním předních sedadel. Dále je Fabia Kofola Edition vybavena paketem Simply Clever, zahrnujícím síťový program, odkládací schránku v zavazadlovém prostoru, odpadkový koš ve dveřích a držák multimediálních přístrojů.
Nechybí ani multifunkční volant, bezklíčový přístup KESSY, barevný dotykový infotainment Swing s pětipalcovým displejem a Bluetooth, či rezervní kolo místo sady na opravu pneumatik. Specifickou výbavou pak je 15litrová chladnička, kterou lze snadno ukotvit na zadní sedadlo úchyty pro bezpečnostní pás. Termoelektrický box se napájí z 12V zásuvky a dá se přepnout z režimu chlazení do režimu ohřevu. Příjemným bonusem jsou i vzorky nápojů Kofola, které dostane každý majitel k této speciální Fabii.
Pod kapotou vozu pracuje výhradně čtyřválcový motor 1.2 TSI o výkonu 66 kW. U něj výrobce slibuje kombinovanou spotřebu 4,7 litru na 100 km. Za Škodu Fabia Kofola Edition pak necháte u svého dealera 364 420 Kč, a to včetně prodloužené záruky na 5 let nebo 100 000 km v rámci paketu Mobilita Plus.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?