Italská kráska má po faceliftu české ceny, Alfa MiTo jimi nemile překvapí

ar6, 24. června 2016, 03:15 Google+

Ačkoliv na to možná nevypadá, objevuje se MiTo v nabídce Alfy Romeo již od roku 2008. A přesto, že mnozí již volají po nástupci, Italové zatím ponechávají v prodeji původní vůz jen s drobnými změnami. Ty poslední měly premiéru na ženevském autosalonu a nyní míří do českých showroomů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Omlazená Alfa Romeo MiTo bude dostupná i se sportovním paketem Veloce.

Omlazená Alfa Romeo MiTo bude dostupná i se sportovním paketem Veloce. | foto: Alfa Romeo

Sdílejte článek

Třídveřový hatchback, jehož jméno je složeno z prvních dvou písmen italských jmen měst Milán a Turín, měl od začátku za cíl zákazníky, prahnoucí po luxusním modelu segmentu B. Že jich určitě není tolik, kolik se čekalo, zjistila Alfa poměrně brzy, přesto se jí MiTo vyplatí držet v nabídce i nadále. Poslední modernizace znamená novou masku chladiče ve stylu Giulietty, přepracovaný přední nárazník a změněné pozadí světlometů. Devět laků karosérie nově obsahuje pastelovou bílou, doplňuje je devět designů litých kol. Kromě toho nabídne Alfa pro výbavu Super i nové pakety Veloce a Lusso, u nás bude dostupný jen první z nich.

Kabina je po faceliftu zajímavá především infotainmentem Uconnect s pětipalcovou obrazovkou hned v několika variantách. Základem je rádio s CD přehrávačem, Bluetooth, USB portem a hlasovým ovládáním. Vyšší specifikace má digitální příjem rádia, ta nejvyšší potom navigaci TomTom. Chybět nebudou ani online služby Uconnect Live, propojující palubní soustavu s chytrým telefonem.

Pod kapotou je základem zážehová čtrnáctistovka o výkonu 78 koní v kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou. Následují řeplňovaný dvouválec 0.9 TwinAir o výkonu 105 koní se šestistupňovým manuálem a přeplňovaná čtrnáctistovka MultiAir o výkonu 140 nebo 170 koní se šestistupňovým dvouspojkovým automatem. Naftová třináctistovka MultiJet má výkon 95 koní a pětistupňový manuál.

Technické údaje

  0.9 TwinAir 1.4 1.4 MultiAir 1.4 MultiAir 1.3 Multijet
Výkon: 105 k 78 k 140 k 170 k 95 k
Převodovka: 6 MT 5 MT 6 TCT 6 TCT 5 MT
Zrychlení: 11,4 s 13,0 s 8,1 s 7,4 s 12,5 s
Max. rychlost: 184 km/h 165 km/h 209 km/h 219 km/h 180 km/h
Spotřeba: 3,8 l/100 km 5,6 l/100 km 5,4 l/100 km 5,4 l/100 km 3,3 l/100 km

Základní výbava MiTo obsahuje sedm airbagů, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, elektrická přední okna, manuální klimatizaci, přípravu pro rádio, palubní počítač, výškově stavitelný volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, elektronický diferenciál nebo 16palcová ocelová kola. Druhá linie Super přidává tempomat, rádio Uconnect s pětipalcovým dotykovým displejem, CD přehrávačem, Bluetooth, USB a hlasovým ovládáním, sportovní kožený volant, volič DNA nebo 16palcová litá kola.

Ceník - Alfa Romeo MiTo 2016

  MiTo Super Veloce
0.9 TwinAir (105 k) ---------- 462 000 Kč ----------
1.4 (78 k) 385 000 Kč 422 000 Kč ----------
1.4 MultiAir (140 k) ---------- 563 000 Kč ----------
1.4 MultiAir (170 k) ---------- ---------- 652 000 Kč
1.3 MultiJet (95 k) ---------- 482 000 Kč ----------

Verze Veloce nahrazuje předchozí QV a jedná se tak o nejsportovnější variantu celé nabídky, která je dostupná pouze se 170koňovou přeplňovanou čtrnáctistovkou. Z technického hlediska nechybí brzdy Brembo a sportovní podvozek. Na první pohled jí poznáte podle bodykitu, karbonového pozadí světlometů, hliníkových prahů dveří, zadního spoileru, dvojité koncovky výfuku a 17palcových litých kol. Uvnitř jsou bíle podsvícené budíky, jiný volant, sportovní sedadla s červeným prošíváním a karbonový dekor palubní desky. Výbava pak navíc obsahuje mlhovky a řazení na volantu.  

Vytisknout

Diskuze: Italská kráska má po faceliftu české ceny, Alfa MiTo jimi nemile překvapí

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Škoda Auto a akční edice Czech Team

Škoda představuje akční edici Czech Team. Jaké modely jí dostaly?

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud