V rámci omlazovací kůry přišla řada DS 3 o dvojitý šíp v přední části, místo nějž dostala masku DS Wings. Uvnitř následoval přepracovaný multimediální systém, již tradičně Francouzi nabízejí širokou možnost individualizace. V českém ceníku však (zatím) nehledejte kabriolet s plátěnou střechou.
Necelé čtyři metry dlouhý třídveřový hatchback je u nás v nabídce s celkem pěticí pohonných jednotek. Nejslabší tříválcová dvanáctistovka PureTech je naladěna na 82 nebo 110 koní, přičemž ve druhém případě nahrazuje manuální pětistupňovou převodovkou automatický šestikvalt. 1.6 THP o výkonu 165 koní má standardně šestistupňový manuál, totéž platí i o 1.6 BlueHDi s výkonem 120 koní. Její slabší sestřička má rovnou stovku koní a pětistupňový manuál k tomu. Vrcholem nabídky je provedení Performance s 1.6 THP o výkonu 208 koní a manuální šestistupňovou převodovkou.
Základní výbava Be Chic obsahuje šest airbagů, Isofix pro zadní krajní sedadla, tempomat s omezovačem rychlosti, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektrická zrcátka, elektrická přední okna, manuální klimatizaci, rádio s CD, MP3 a šesti reproduktory, kožený multifunkční volant, výškově stavitelné sedadlo řidiče, LED diody denního svícení a 16palcová litá kola. Stupeň So Chic přidává rádio s Bluetooth, CD, MP3 a šesti reproduktory, světla LED Pure Vision (kombinace diod a xenonů), LED diodové mlhovky, LED diodová zadní světla a jiná 16palcová litá kola.
Ceník - DS 3 2016
Be Chic So Chic Sport Chic Performance 1.2 PureTech (82 k) 404 900 Kč ---------- ---------- ---------- 1.2 PureTech (110 k) ---------- 480 900 Kč ---------- ---------- 1.2 PureTech AT (110 k) ---------- 528 900 Kč ---------- ---------- 1.6 THP (165 k) ---------- ---------- 596 900 Kč ---------- 1.6 THP (208 k) ---------- ---------- ---------- 804 900 Kč 1.6 BlueHDi (100 k) ---------- 524 900 Kč ---------- ---------- 1.6 BlueHDi (120 k) ---------- ---------- 605 900 Kč ----------Nejvyšší linie Sport Chic má systém Active City Brake, přední a zadní parkovací senzory, dešťový a světelný senzor, elektricky sklopná a vyhřívaná zrcátka, automatickou klimatizaci, multimediální systém se sedmipalcovou dotykovou obrazovkou a rádiem, DS Connect Box, sportovní přední sedadla, výškově stavitelné sedadlo spolujezdce, dvoubarevnou karosérii nebo 17palcová litá kola. Model Performance Black Special dostal vedle optických doplňků karosérie i interiéru (kombinace černé a zlaté) a 18palcových kol rovněž o 15 milimetrů snížený podvozek se širším rozchodem kol, diferenciál Torsen, větší brzdy, anatomická sedadla, navigaci, příjem digitálního rádia a couvací kameru.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?