Hyundai i20 Active přichází na trh, bez rádia stojí 370 tisíc

ar6, 15. února 2016, 14:18 Google+

O Hyundai je v posledních měsících opět hodně slyšet. Nejprve to byl protest jednoho z dealerů přímo před českou centrálou značky, nedávno se pro změnu objevil nový reklamní spot, útočící na Škodu Octavia. A právě dnes uvádí jihokorejská automobilka na trh oplastovanou i20 Active, jejíž ceny jsou více než sebevědomé.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Hyundai uvádí na trh i20 Active, ta startuje na 370 tisících korunách.

Hyundai uvádí na trh i20 Active, ta startuje na 370 tisících korunách. | foto: Hyundai

Sdílejte článek

V čem spočívá hlavní kouzlo 4065 milimetrů dlouhého pětidveřového hatchbacku? Primárně je to světlá výška zvýšená na 160 milimetrů (díky novým tlumičům a pružinám), respektive plasty obložená karosérie v oblasti nárazníků, podběhů a prahů dveří. Aby vůz vypadal o něco „drsněji“ je část plastu v předním a zadním nárazníku lakována stříbrnou barvou. V porovnání se standardní i20 má potom verze Active dále kulaté mlhovky v obou náraznících, střešní ližiny, jiný přední nasávací otvor a vyšší pozici sedadel.

Pod kapotou se v českých podmínkách objeví jen dva motory. Tím slabším je atmosférická čtrnáctistovka o výkonu 100 koní při 6000 ot./min s točivým momentem 134 Nm při 3500 ot./min. Premiéru v i20 Active slaví přeplňovaný litrový tříválec T-GDI o výkonu 120 koní při 6000 ot./min s točivým momentem 172 Nm mezi 1500 - 4000 ot./min. V obou případech jsou poháněna pouze přední kola, a to prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky. Mimo Českou republiku bude dostupný také naftový čtyřválec 1.4 CRDi o výkonu 90 koní při 4000 ot./min s točivým momentem 240 Nm mezi 1500 - 2500 ot./min, respektive tříválec 1.0 T-GDI o výkonu 100 koní při 4500 ot./min s točivým momentem 172 Nm mezi 1500 - 4000 ot./min.

Technické údaje

  1.0 T-GDI 1.4i
Výkon: 120 k 100 k
Toč. moment: 172 Nm 134 Nm
Převodovka: 6 MT 6 MT
Zrychlení: 10,4 s 11,9 s
Max. rychlost: 183 km/h 178 km/h
Spotřeba: 5,1 l/100 km 5,7 l/100 km

Základní výbava se jmenuje Active a obsahuje šest airbagů, asistent rozjezdu do kopce, stabilizační systém, úchyty Isofix, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, elektricky ovládaná a vyhřívaná zrcátka, elektrická okna vpředu, manuální klimatizaci, výškově stavitelné sedadlo řidiče, dělená zadní opěradla, mlhovky s integrovaným denním svícením a 15palcová ocelová kola s okrasnými kryty.

Ceník - Hyundai i20 Active

  Active Comfort
1.0 T-GDI (120 k) ---------- 439 990 Kč
1.4i (100 k) 369 990 Kč 409 990 Kč

Vyšší stupeň Comfort má navíc tempomat, zadní parkovací senzory, rádio s CD, MP3, USB a čtyřmi reproduktory, elektrická zadní okna, kožený volant a hlavici řadící páky, světla s přisvěcováním do zatáček a LED diodami denního svícení, boční blinkry ve zpětných zrcátkách a 16palcová litá kola. Vůbec poprvé je u řady i20 za příplatek dostupný multimediální systém se sedmipalcovým displejem a navigací, který v paketu Premium přijde, spolu s dalšími prvky, na 70 tisíc korun. K dispozici je ale jen v kombinaci s litrovým tříválcem.

Vytisknout

Diskuze: Hyundai i20 Active přichází na trh, bez rádia stojí 370 tisíc

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Volkswagen Sharan 2.0 TDI (135 kW) DSG (2016)

TEST: Volkswagen Sharan 2.0 TDI DSG (135 kW) - Tichý a pohodlný dálniční expres

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud