Je to sotva dva měsíce, co se nám představily dvě nové verze Audi RS6 a RS7. Ty nesou přízvisko Performance a v těchto dnech si je můžete začít objednávat.
Tuzemské zastoupení aktuálně zahájilo jejich předprodeja provedení Performance posouvá výkon osmiválcového motoru na 605 koní a na točivý moment 750 Nm. Poháněna jsou všechna čtyři kola skrze systém Quattro a oběma autům potrvá akcelerace z nuly na stovku za 3,7 sekundy. Zajímá vás maximálka? Ta v obou případech činí 305 km/h.
Co se týče samotných cen, zájemci o Audi RS6 Avant Performance zaplatí mininálně 3 034 900 Kč, za dynamičtěji vypadající RS7 Sportback si připlatíte ještě 199 tisíc navíc. Na druhou stranu, nemusíte se bát příplatků, těch je tady naštěstí jen minimum.
Drobnou zavádějící informací je ale maximálka 305 km/h, která i u verze Performance dosahuje pouhých 250. Kdo chce dosáhnout na oněch zmíněných třistapět, musí si připlatit za odblokování elektronického omezovače. Hold je to Audi...
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.