Letos se již po osmnácté otevřou brány největšího českého autosalonu - Autoshow Praha. Tato automobilová výstava bude probíhat od 1. do 4. října letošního roku v prostorách Výstaviště Holešovice. Co vše si pro nás organizátoři připravili?
V průběhu tohoto českého automobilového svátku si budou moci návštěvníci prohlédnout stanoviště více než 40 vystavovatelů. Ti nám nabídnou hned dvě desítky vozů v české premiéře a nespočet dalších výstavních kousků. Mezi nimi nalezneme vozy oblíbených automobilek včetně Škody, Dacie, Citroënu, Peugeotu a mnoha dalších. Na výstavišti nebudou chybět ani vozy, o kterých každý z nás tajně sní. Nalezneme tak stánky takových automobilek jako Ferrari, Lamborghini, Maserati, Porsche, McLaren a dalších.
Návštěvník si nebude moci vůz pouze prohlédnout, vybrané vozy si bude možné dokonce osobně vyzkoušet. Připraveno je hned několik desítek testovacích vozů a bohatý doprovodný program.
Pokud patříte mezi fandy automobilů užitkových a offroadových rozhodně si také přijdete na své. Těmto skupinám vozů je vyhrazena venkovní plocha, včetně offroadového parkuru.
Pokud rádi „cestujete časem“ jistě si nemůžete dovolit vynechat expozici umístěnou v Křižíkových pavilonech. Tam nalezneme automobily, kterými se proháněli Čechoslováci v osmdesátých letech minulého století.
Jak je očividné každý fanoušek motorismu si v průběhu Autoshow Praha přijde na své. Pro veřejnost se brány autosalonu otevřou 1. října ve 12:00. Následující dny bude možné výstavu navštívit již od 10:00 do 19:00.Motoristický zpravodajský server AutoRoad.cz je mediálním partnerem výstavy.
Vstupné:
150 Kč - dospělý100 Kč - zlevněné (děti od 6 do 15 let, důchodci)300 Kč - rodinné (2 dospělí, 2 děti)Zdarma - ZTP, ZTP/P
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?