Letos se již po osmnácté otevřou brány největšího českého autosalonu - Autoshow Praha. Tato automobilová výstava bude probíhat od 1. do 4. října letošního roku v prostorách Výstaviště Holešovice. Co vše si pro nás organizátoři připravili?
V průběhu tohoto českého automobilového svátku si budou moci návštěvníci prohlédnout stanoviště více než 40 vystavovatelů. Ti nám nabídnou hned dvě desítky vozů v české premiéře a nespočet dalších výstavních kousků. Mezi nimi nalezneme vozy oblíbených automobilek včetně Škody, Dacie, Citroënu, Peugeotu a mnoha dalších. Na výstavišti nebudou chybět ani vozy, o kterých každý z nás tajně sní. Nalezneme tak stánky takových automobilek jako Ferrari, Lamborghini, Maserati, Porsche, McLaren a dalších.
Návštěvník si nebude moci vůz pouze prohlédnout, vybrané vozy si bude možné dokonce osobně vyzkoušet. Připraveno je hned několik desítek testovacích vozů a bohatý doprovodný program.
Pokud patříte mezi fandy automobilů užitkových a offroadových rozhodně si také přijdete na své. Těmto skupinám vozů je vyhrazena venkovní plocha, včetně offroadového parkuru.
Pokud rádi „cestujete časem“ jistě si nemůžete dovolit vynechat expozici umístěnou v Křižíkových pavilonech. Tam nalezneme automobily, kterými se proháněli Čechoslováci v osmdesátých letech minulého století.
Jak je očividné každý fanoušek motorismu si v průběhu Autoshow Praha přijde na své. Pro veřejnost se brány autosalonu otevřou 1. října ve 12:00. Následující dny bude možné výstavu navštívit již od 10:00 do 19:00.Motoristický zpravodajský server AutoRoad.cz je mediálním partnerem výstavy.
Vstupné:
150 Kč - dospělý100 Kč - zlevněné (děti od 6 do 15 let, důchodci)300 Kč - rodinné (2 dospělí, 2 děti)Zdarma - ZTP, ZTP/P
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, které na semaforu sice potrápily kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.
V Druhé kapitole naší dlouhodobé recenze se podíváme na zoubek naftovému čtyřválci o objemu 1,5 litrů, který pracuje ve voze, jehož pohotovostní hmotnost činí 1585 kg. Je to důstojná motorizace pro načančané SUV, které o sobě tvrdí, že hraje vysokou hru? A co spotřeba?
Tento týden v naší redakční garáži zaparkoval nejsilnější Superb, který na první pohled vypadá celkem běžně, ale opak je pravdou. Na silnici dokáže být překvapivě svižným autem, které si však stále zachovává svou klidnou povahu, která je nad věcí. Jaká je nová generace ve srovnání s tou předchozí, která nabídla výkon 206 kW ?