Společnost ŠkoFIN s.r.o., lídr na tuzemském trhu financování automobilů, se k 1. lednu 2016 přejmenuje na Volkswagen Financial Services s.r.o. Důvodem změny obchodního názvu je sjednocení celosvětové image skupiny, výraznější posílení firemní kultury a intenzivnější sdílení globálního know-how společnosti, které přispěje mimo jiné k dalšímu rozšiřování nabídky produktů a služeb. Nový název bude společnost využívat v marketingové komunikaci již od poloviny letošního září.
„Rozhodnutí změnit po 23 letech obchodní jméno ŠkoFINu nebylo snadné. Jedná se však o logický krok. Jsme si vědomi toho, že naši zákazníci mají své individuální potřeby a od naší společnosti očekávají ty nejmodernější a sofistikované finanční služby. Jako Volkswagen Financial Services budeme schopni lépe využívat veškerých benefitů skupiny," říká Joachim Ewald, jednatel společnosti, a dodává: „Úroveň kvality našich produktů a profesionalitu našich služeb budeme i nadále zvyšovat a zároveň chceme našim zákazníkům poskytovat nové formy financování zajišťující mobilitu."
Aktuálně se změna týká výhradně obchodního názvu společnosti. Změna názvu společnosti nabude právní moci k 1. 1. 2016. ŠkoFIN s.r.o., od nového roku Volkswagen Financial Services s.r.o., zůstává 100% dceřinou společností Volkswagen Financial Services AG. Pro komunikaci s klienty jednotlivých automobilových značek budou nově využívány odpovídající značky – Volkswagen Financial Services, Audi Financial Services, Seat Financial Services, Škoda Financial Services a Ducati Financial Services. Pro nabídku firemní klientele (fleet), nabídku nekoncernových a ojetých vozů bude využíván obchodní název Volkswagen Financial Services.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.