Společnost ŠkoFIN s.r.o., lídr na tuzemském trhu financování automobilů, se k 1. lednu 2016 přejmenuje na Volkswagen Financial Services s.r.o. Důvodem změny obchodního názvu je sjednocení celosvětové image skupiny, výraznější posílení firemní kultury a intenzivnější sdílení globálního know-how společnosti, které přispěje mimo jiné k dalšímu rozšiřování nabídky produktů a služeb. Nový název bude společnost využívat v marketingové komunikaci již od poloviny letošního září.
„Rozhodnutí změnit po 23 letech obchodní jméno ŠkoFINu nebylo snadné. Jedná se však o logický krok. Jsme si vědomi toho, že naši zákazníci mají své individuální potřeby a od naší společnosti očekávají ty nejmodernější a sofistikované finanční služby. Jako Volkswagen Financial Services budeme schopni lépe využívat veškerých benefitů skupiny," říká Joachim Ewald, jednatel společnosti, a dodává: „Úroveň kvality našich produktů a profesionalitu našich služeb budeme i nadále zvyšovat a zároveň chceme našim zákazníkům poskytovat nové formy financování zajišťující mobilitu."
Aktuálně se změna týká výhradně obchodního názvu společnosti. Změna názvu společnosti nabude právní moci k 1. 1. 2016. ŠkoFIN s.r.o., od nového roku Volkswagen Financial Services s.r.o., zůstává 100% dceřinou společností Volkswagen Financial Services AG. Pro komunikaci s klienty jednotlivých automobilových značek budou nově využívány odpovídající značky – Volkswagen Financial Services, Audi Financial Services, Seat Financial Services, Škoda Financial Services a Ducati Financial Services. Pro nabídku firemní klientele (fleet), nabídku nekoncernových a ojetých vozů bude využíván obchodní název Volkswagen Financial Services.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?