Společnost ŠkoFIN s.r.o., lídr na tuzemském trhu financování automobilů, se k 1. lednu 2016 přejmenuje na Volkswagen Financial Services s.r.o. Důvodem změny obchodního názvu je sjednocení celosvětové image skupiny, výraznější posílení firemní kultury a intenzivnější sdílení globálního know-how společnosti, které přispěje mimo jiné k dalšímu rozšiřování nabídky produktů a služeb. Nový název bude společnost využívat v marketingové komunikaci již od poloviny letošního září.
„Rozhodnutí změnit po 23 letech obchodní jméno ŠkoFINu nebylo snadné. Jedná se však o logický krok. Jsme si vědomi toho, že naši zákazníci mají své individuální potřeby a od naší společnosti očekávají ty nejmodernější a sofistikované finanční služby. Jako Volkswagen Financial Services budeme schopni lépe využívat veškerých benefitů skupiny," říká Joachim Ewald, jednatel společnosti, a dodává: „Úroveň kvality našich produktů a profesionalitu našich služeb budeme i nadále zvyšovat a zároveň chceme našim zákazníkům poskytovat nové formy financování zajišťující mobilitu."
Aktuálně se změna týká výhradně obchodního názvu společnosti. Změna názvu společnosti nabude právní moci k 1. 1. 2016. ŠkoFIN s.r.o., od nového roku Volkswagen Financial Services s.r.o., zůstává 100% dceřinou společností Volkswagen Financial Services AG. Pro komunikaci s klienty jednotlivých automobilových značek budou nově využívány odpovídající značky – Volkswagen Financial Services, Audi Financial Services, Seat Financial Services, Škoda Financial Services a Ducati Financial Services. Pro nabídku firemní klientele (fleet), nabídku nekoncernových a ojetých vozů bude využíván obchodní název Volkswagen Financial Services.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.