Pneumatiky Bridgestone byly společností Daimler vybrány pro uvedení druhé generace modelové řady Mercedes-Benz GLC na světové trhy v roce 2015. Luxusní SUV střední třídy vyjíždí z bran výrobního závodu na pneumatikách Dueler H/P Sport, montovaných ve čtyřech rozměrech v závislosti na verzi.
Tato nová zakázka následuje po nedávno navázané úspěšné spolupráci společností Bridgestone a Daimler v rámci jiných projektů. V roce 2014 byla pneumatika Dueler H/P Sport vybrána pro nové kompaktní SUV Mercedes-Benz GLA, zatímco Třída C je vybavována cestovními pneumatikami Bridgestone Turanza T001, sportovními pneumatikami Bridgestone Potenza S001 a zimními pneumatikami Bridgestone Blizzak.
Bridgestone vyrábí pro nový Mercedes-Benz GLC pneumatiky s rozměry 235/65 R 17, 235/60 R 18, 235/55 R 19 a 255/45 R 20. Bridgestone vyvinul pneumatiku Dueler H/P Sport speciálně pro novou generaci prémiového SUV, přičemž těmto vozidlům poskytuje snadnou ovladatelnost s pohotovými reakcemi v kombinaci s vysokou úrovní jízdního komfortu, bezpečnosti a odolnosti.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?