Škoda Rapid je druhý nejsilnější model značky Škoda. Jeho výroba probíhá jak v ČR tak i v Číně, Indii a Rusku. Díky této značné výrobní kapacitě má Škoda Auto na kontě již 500 000 vyrobených vozů Škoda Rapid.
Kompaktní Škoda Rapid patří mezi tahouny mladoboleslavské automobilky. Konkrétně se jedná její o druhou nejsilnější modelovou řadu. Rapid dokonce slaví letos oproti loňskému roku nárůst prodejnosti celých 12,3 procenta.
Vůz tvořící jaký si mezistupeň mezi modely Fabia a Octavia byl na trh uveden v roce 2012 a jeho bratr Rapid Spaceback o rok později. Oba modely se mohou pyšnit světovým ocenění Red Dot Design Award za skvělý produktový design.
Rapid se ale nevyrábí jen v České republice, ale také v Číně, Indii a Rusku. Díky této výrobní kapacitě se Škoda Rapid dnes (30. 6. 2015) dočkala jubilejního 500 00. vyrobeného vozu. Konkrétně to byl Rapid Spaceback červené barvy, který dnes sjel z výrobní linky v Mladé Boleslavi.
V následující tabulce je vyobrazen konkrétní přehled výroby modelu Rapid jak z hlediska výrobního místa i vyrobených modelů a jejich specifikací.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.