České zastoupení německé značky Opel konečně zveřejnilo cenu za nejnovější a nejostřejší provedení modelu Corsa OPC.
V akční ceně dostal vůz visačku 499 900 Kč a co za to od Corsy OPC dostanete? Tak předně v základní výbavě najdeme sportovní výfuk Remus, snížený sportovní podvozek Koni a přední sportovní sedadla Recaro. Do základní výbavy zařadil výrobce i bi-xenonové světlomety, šest airbagů, audiosystém s CD přehrávačem a šesti reproduktory, manuální klimatizaci a 17" kola z lehké slitiny.
Kdo by snad nebyl spokojen, je tu příplatkový balíček za 60 tisíc Kč, který přidává samosvorný diferenciál, vrtané brzdy Brembo a 18" kola. Komu se snad líbí zadní spoiler, tak ten v základu taktéž nehledejte, stojí 4900 Kč.
Konkurent pro francouzského Peugeota 208 GTi ukrývá pod kapotou přeplňovaný šestnáctistovkový motor o výkonu 207 koní a točivém momentu 245 Nm mezi 1900 - 5800 ot/min. Motor má i funkci overboost, kdy budete mít dočasně k dispozici dalších 35 Nm. S pohonnou jednotkou je spojena šestistupňová manuální převodovka a výkon jde jak jinak než na předek.
Nejnovější vydání zběsilé Corsy zrychlí z 0 na 100 km/h za 6,8 sekundy a rozjede se až na 230 km/h. Kombinovaná spotřeba má přitom dosáhnout vcelku rozumných 7,5 litru na 100 km.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.