Ziskem prvenství pro modely Fabia a Octavia se ŠKODA stala jednou z nejúspěšnějších značek v hlasování čtenářů odborných motoristických titulů z vydavatelství Motor-Presse Bohemia. Kromě absolutních triumfů bodovaly automobily ŠKODA Citigo, Octavia a Yeti v kategorii vozů s cenovým limitem, čímž potvrdily svou atraktivitu pro české zákazníky.
„Zisk trofejí v anketě Best Cars – Nejlepší auta roku 2015 je významným oceněním nejen pro naše výrobky, ale i pro všechny zaměstnance, kteří stojí za značkou ŠKODA,“ říká šéf prodejní organizace ŠKODA AUTO Česká republika Luboš Vlček. „Vážíme si zejména toho, že jsme výrazně uspěli mezi vozy v kategorii s cenovým limitem. Ukazuje se, že naše automobily jsou vnímány širokou veřejností jako kvalitní, cenově dostupné a provozně hospodárné,“ dodává Luboš Vlček. Mezinárodní anketa Best Cars se každoročně pořádá ve většině zemí, kde vycházejí časopisy ze skupiny Auto motor und sport.
„Anketa Best Cars - Nejlepší auta roku má velmi dlouhou tradici. V Německu ji časopis Auto motor und sport uděluje od roku 1976, v České republice jsme ji poprvé vyhlásili v roce 1993,“ vysvětluje Michael Kudela, šéfredaktor českého a slovenského vydání magazínu Auto motor a sport z pořádajícího vydavatelství Motor-Presse Bohemia.
Úspěch v anketě Best Cars - Nejlepší auta roku 2015 je dalším z řady ocenění, které vozy ŠKODA získaly. Již v lednu bodovala nová Fabia v prestižní novinářské anketě Auto roku 2015 v ČR, kterou pořádají Klub motoristických novinářů a Klub motoristických publicistů ve spolupráci se Svazem dovozců automobilů a Sdružením automobilového průmyslu. Současně vyhrála hlasování veřejnosti o nejlepší městský vůz. ŠKODA Octavia G-TEC naproti tomu získala titul ve speciální kategorii Zelené auto roku 2015. Oblibu vozů ŠKODA u českých zákazníků potvrzují nejen získaná ocenění, ale i rostoucí prodeje tuzemským klientům.
Během ledna a února 2015 bylo v České republice zaregistrováno 10 234 nových osobních automobilů ŠKODA. To je o 1849 vozů více než ve srovnatelném období loňského roku, což představuje 22procentní nárůst. Pozitivně se za sledované období vyvíjí i objem nově přijatých objednávek ve výši 14 436 vozů (2014:13 3346), tj. o 8,2 % více v porovnání s loňským rokem. Domácí značka si tak i nadále udržuje pozici jasné jedničky na domácím trhu se zhruba 32procentním podílem.