Ve Skandinávii se napilno testuje přiostřené provedení BMW M4 s dodatkem GTS. To má dorazit ještě letos a nabídne nižší váhu.
V přestrojení za safety car MotoGP se prototyp chlubil předním spoilerem a pevným zadním křídlem. Tyto změny jsou relativně malé, ale dle serveru Motor.es výrobce již oznámil produkční variantu. Ta nabídne laserové světlomety a koncová světla s technikou OLED.
Špionážní fotografové se nemohli dostat dost blízko na to, aby pořídili interiérové fotky, ale i tak můžeme vidět sedačky Recaro a závodní klec. Tyto prvky se nejspíše dostanou do produkčního modelu, více podrobností však není známo.
BMW se úzkostlivě brání prozrazení technických specifikací, pokud bychom se měli odkazovat na předchozí zprávy, auto dostane vylepšený šestiválcový motor o objemu 3,0 litru TwinPower Turbo s lehce navýšeném výkonu. Pro úsporu váhy dostane verze GTS komponenty z uhlíkových vláken, pro lepší jízdní vlastnosti pak snížený sportovní podvozek.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.