Nový Volkswagen Passat má za sebou úspěšný vstup na český trh a nyní nabídku rozšiřují atraktivní modely R-Line se sportovním vzhledem a bohatou výbavou za výhodné ceny, které začínají již od částky 707 900 Kč.
Nová výbava R-Line je nabízena pro karosářské varianty Passat Limuzína i Passat Variant v kombinaci se všemi dostupnými verzemi pohonného ústrojí. Vstupní variantou je Passat R-Line Limuzína s motorem 1.4 TSI 92 kW (125 k) a šestistupňovou manuální převodovkou. Cena vozu byla stanovena na 707 900 Kč. Passat R-Line Variant ve výše uvedeném provedení přijde na 732 900 Kč.
V porovnání s výbavou Comfortline obsahuje sériová výbava navíc logo R-Line na masce chladiče, komfortní sedadla Top čalouněná kombinací látky a kůže, textilní koberce s šedým prošitím vpředu a vzadu, titanově černé čalounění stropu, kůží obšitý multifunkční sportovní tříramenný volant s hliníkovými ozdobnými prvky a logem R-Line, pedály se vzhledem hliníku, specifické ozdobné obložení, prahové lišty z ušlechtilé oceli (vpředu s logem R-Line) a 17“ kola „Salvador“ z lehké slitiny s pneumatikami ContiSeal™ rozměru 215/55 R 17.
Je-li základem výbavová linie Highline (od motoru 2.0 TDI 110 kW (150 k) s šestistupňovou manuální převodovkou za 836 900 Kč; Variant za 863 900 Kč), získá zákazník volbou exteriérového a interiérového paketu R-Line navíc mimo jiné nárazníky a rozšířené boční prahy v designu R-Line, 18“ kola „Monterey“ z ušlechtilé oceli s pneumatikami ContiSeal™ rozměru 235/45 R 18, hliníkové ozdobné obložení, pedály v provedení kartáčovaná ocel, sportovní sedadla čalouněná kůží Nappa s logem R-Line a celou řadu dalších prvků dodávaných i pro Passat R-Line na základě výbavové linie Comfortline.
Volkswagen zároveň přináší ve spolupráci s Volkswagen Finance od ŠkoFINu atraktivní akční nabídku financování pro všechny verze modelu Passat B8. Zákazník, který se rozhodne pro úvěr nebo operativní leasing, získá kompletní servis vozu zdarma po dobu tří let, resp. do ujetí 90 000 kilometrů. Tento zákaznický bonus zahrnuje údržbu předepsanou výrobcem, běžné opotřebení a prodlouženou záruku výrobce.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?