Nový Volkswagen Passat má za sebou úspěšný vstup na český trh a nyní nabídku rozšiřují atraktivní modely R-Line se sportovním vzhledem a bohatou výbavou za výhodné ceny, které začínají již od částky 707 900 Kč.
Nová výbava R-Line je nabízena pro karosářské varianty Passat Limuzína i Passat Variant v kombinaci se všemi dostupnými verzemi pohonného ústrojí. Vstupní variantou je Passat R-Line Limuzína s motorem 1.4 TSI 92 kW (125 k) a šestistupňovou manuální převodovkou. Cena vozu byla stanovena na 707 900 Kč. Passat R-Line Variant ve výše uvedeném provedení přijde na 732 900 Kč.
V porovnání s výbavou Comfortline obsahuje sériová výbava navíc logo R-Line na masce chladiče, komfortní sedadla Top čalouněná kombinací látky a kůže, textilní koberce s šedým prošitím vpředu a vzadu, titanově černé čalounění stropu, kůží obšitý multifunkční sportovní tříramenný volant s hliníkovými ozdobnými prvky a logem R-Line, pedály se vzhledem hliníku, specifické ozdobné obložení, prahové lišty z ušlechtilé oceli (vpředu s logem R-Line) a 17“ kola „Salvador“ z lehké slitiny s pneumatikami ContiSeal™ rozměru 215/55 R 17.
Je-li základem výbavová linie Highline (od motoru 2.0 TDI 110 kW (150 k) s šestistupňovou manuální převodovkou za 836 900 Kč; Variant za 863 900 Kč), získá zákazník volbou exteriérového a interiérového paketu R-Line navíc mimo jiné nárazníky a rozšířené boční prahy v designu R-Line, 18“ kola „Monterey“ z ušlechtilé oceli s pneumatikami ContiSeal™ rozměru 235/45 R 18, hliníkové ozdobné obložení, pedály v provedení kartáčovaná ocel, sportovní sedadla čalouněná kůží Nappa s logem R-Line a celou řadu dalších prvků dodávaných i pro Passat R-Line na základě výbavové linie Comfortline.
Volkswagen zároveň přináší ve spolupráci s Volkswagen Finance od ŠkoFINu atraktivní akční nabídku financování pro všechny verze modelu Passat B8. Zákazník, který se rozhodne pro úvěr nebo operativní leasing, získá kompletní servis vozu zdarma po dobu tří let, resp. do ujetí 90 000 kilometrů. Tento zákaznický bonus zahrnuje údržbu předepsanou výrobcem, běžné opotřebení a prodlouženou záruku výrobce.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.