Škoda je oficiální sponzor nové hokejové Ligy mistrů v Evropě

ar5, 9. září 2014, 14:23 Google+

Škoda rozšiřuje své dlouholeté angažmá v oblasti mezinárodního ledního hokeje. Česká automobilka je oficiálním sponzorem nově založené hokejové Ligy mistrů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor

Sdílejte článek

 

Partnerství s novou Ligou mistrů zahrnuje sezóny 2014/2015 a 2015/2016. Škoda podporuje již od roku 1992 v pozici oficiálního hlavního sponzora Mistrovství světa v ledním hokeji a navíc je partnerem některých z nejlepších národních hokejových mužstev na světě.

První zápasy nově založené Ligy mistrů (Champions Hockey League) byly sehrány na počátku sezóny 2014/2015. V období od srpna do února se spolu utká celkem 44špičkových evropských týmů z 12 zemí. Finálový zápas proběhne 3. února 2015. Organizátory Ligy mistrů je 26 špičkových evropských klubů, šest evropských lig(německá, česká, finská, rakouská, švédská a švýcarská) a mezinárodní svaz ledního hokeje IIHF. 

„Velice nás těší, že můžeme jako oficiální sponzor podpořit hokejovou Ligu mistrů,“ říká člen představenstva společnosti Škoda zodpovědný za oblast prodeje a marketingu Werner Eichhorn. „Již více než 20 let je Škoda jakožto Oficiální hlavní sponzor hokejového mistrovství světa a jako partner nejlepších národních týmů pevnou součástí hokejového světa. Ve spojení s těmito aktivitami je nově vzniklá nejdůležitější evropská hokejová soutěž skvělou platformou k tomu, abychom se mohli průběžněběhem celého roku prezentovat a představit značku v emocemi nabitém prostředí,“dodává Eichhorn.

V rámci sponzoringu hokejové Ligy mistrů bude Škoda v příštích dvou letech nepřehlédnutelná. Zaslouží se o to mimo jiné i výrazná loga značky Škoda umístěná na mantinelech. V osmifinále a dalších kolech bude logo umístěno i na ledové ploše. Automobilka bude mít dále možnost vystavit své vozy při semifinálových a finálových zápasech. Škoda bude také zastoupena ve všech komunikačních médiích Ligy mistrůvčetně veškerých online aktivit.

Podporou Ligy mistrů rozšiřuje česká automobilka své již více než dvě desetiletí trvající angažmá na poli mezinárodního ledního hokeje. Již od roku 1992 je Škoda Auto oficiálním hlavním sponzorem Mistrovství světa v ledním hokeji. Je to nejdelší hlavní sponzoring v historii sportovních mistrovství světa. Podpora je koncipována jako dlouhodobá a před třemi lety byla prodloužena do roku 2017. Od počátku svého strategického hokejového angažmá před 22 lety ŠKODA intenzivně podporuje lední hokej. Do této oblasti patří také podpora národních hokejových svazů a lig. Při posledním hokejovém mistroství světa v Bělorusku se logo Škoda skvělo na dresech a přilbách celkem čtyř týmů (České republiky, Slovenska, USA a Norska).

 

Vytisknout

Diskuze: Škoda je oficiální sponzor nové hokejové Ligy mistrů v Evropě

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

Vodíkové vozy Stellantis

Stellantis rozšiřuje své portfolio vodíkových užitkových vozů

Citroen C5X plug-in hybrid

Citroen C5X MAX plug-in hybrid 225 - francouzský křižník s famózním podvozkem

Lincoln Nautilus a 48 palcová obrazovka

Lincoln Nautilus (2024): Taková obrazovka v autech ještě nebyla. A s podporou CarPlay a Android

Opel Frontera

Nový Opel Frontera bude nejnovějším a plně elektrickým SUV značky

reklama

Doporučujeme

Zbrusu nový Jaguar F-Type shořel v Německu - anotační foto

Zbrusu nový Jaguar F-Type shořel v Německu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud