Škoda rozšiřuje své dlouholeté angažmá v oblasti mezinárodního ledního hokeje. Česká automobilka je oficiálním sponzorem nově založené hokejové Ligy mistrů.
Partnerství s novou Ligou mistrů zahrnuje sezóny 2014/2015 a 2015/2016. Škoda podporuje již od roku 1992 v pozici oficiálního hlavního sponzora Mistrovství světa v ledním hokeji a navíc je partnerem některých z nejlepších národních hokejových mužstev na světě.
První zápasy nově založené Ligy mistrů (Champions Hockey League) byly sehrány na počátku sezóny 2014/2015. V období od srpna do února se spolu utká celkem 44špičkových evropských týmů z 12 zemí. Finálový zápas proběhne 3. února 2015. Organizátory Ligy mistrů je 26 špičkových evropských klubů, šest evropských lig(německá, česká, finská, rakouská, švédská a švýcarská) a mezinárodní svaz ledního hokeje IIHF.
„Velice nás těší, že můžeme jako oficiální sponzor podpořit hokejovou Ligu mistrů,“ říká člen představenstva společnosti Škoda zodpovědný za oblast prodeje a marketingu Werner Eichhorn. „Již více než 20 let je Škoda jakožto Oficiální hlavní sponzor hokejového mistrovství světa a jako partner nejlepších národních týmů pevnou součástí hokejového světa. Ve spojení s těmito aktivitami je nově vzniklá nejdůležitější evropská hokejová soutěž skvělou platformou k tomu, abychom se mohli průběžněběhem celého roku prezentovat a představit značku v emocemi nabitém prostředí,“dodává Eichhorn.
V rámci sponzoringu hokejové Ligy mistrů bude Škoda v příštích dvou letech nepřehlédnutelná. Zaslouží se o to mimo jiné i výrazná loga značky Škoda umístěná na mantinelech. V osmifinále a dalších kolech bude logo umístěno i na ledové ploše. Automobilka bude mít dále možnost vystavit své vozy při semifinálových a finálových zápasech. Škoda bude také zastoupena ve všech komunikačních médiích Ligy mistrůvčetně veškerých online aktivit.
Podporou Ligy mistrů rozšiřuje česká automobilka své již více než dvě desetiletí trvající angažmá na poli mezinárodního ledního hokeje. Již od roku 1992 je Škoda Auto oficiálním hlavním sponzorem Mistrovství světa v ledním hokeji. Je to nejdelší hlavní sponzoring v historii sportovních mistrovství světa. Podpora je koncipována jako dlouhodobá a před třemi lety byla prodloužena do roku 2017. Od počátku svého strategického hokejového angažmá před 22 lety ŠKODA intenzivně podporuje lední hokej. Do této oblasti patří také podpora národních hokejových svazů a lig. Při posledním hokejovém mistroství světa v Bělorusku se logo Škoda skvělo na dresech a přilbách celkem čtyř týmů (České republiky, Slovenska, USA a Norska).
Před třemi měsíci se společnost AURES Holdings rozhodla po 76 letech transformovat tradiční značku Mototechna do nové podoby. V Praze v ulici Kolbenova otevřela první polistopadovou samostatnou pobočku a značce dala nejen novou podobu loga, ale výrazně posunula na novou úroveň nabídku aut i služeb. To se ukázalo jako dobrý tah, protože tím zacílila na náročnější klientelu. Potvrzuje to i rostoucí NPS (hodnocení úrovně služeb od zákazníků) a vysoké hodnocení na Googlu. Doposud byla Mototechna součástí nabídky všech poboček AURES Holdings v Česku a na Slovensku. Do tří let plánuje Mototechna rozšířit nabídku na 2 000 aut a otevřít další pobočky nejen v České republice, ale i na Slovensku a v Polsku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.