Škoda rozšiřuje své dlouholeté angažmá v oblasti mezinárodního ledního hokeje. Česká automobilka je oficiálním sponzorem nově založené hokejové Ligy mistrů.
Partnerství s novou Ligou mistrů zahrnuje sezóny 2014/2015 a 2015/2016. Škoda podporuje již od roku 1992 v pozici oficiálního hlavního sponzora Mistrovství světa v ledním hokeji a navíc je partnerem některých z nejlepších národních hokejových mužstev na světě.
První zápasy nově založené Ligy mistrů (Champions Hockey League) byly sehrány na počátku sezóny 2014/2015. V období od srpna do února se spolu utká celkem 44špičkových evropských týmů z 12 zemí. Finálový zápas proběhne 3. února 2015. Organizátory Ligy mistrů je 26 špičkových evropských klubů, šest evropských lig(německá, česká, finská, rakouská, švédská a švýcarská) a mezinárodní svaz ledního hokeje IIHF.
„Velice nás těší, že můžeme jako oficiální sponzor podpořit hokejovou Ligu mistrů,“ říká člen představenstva společnosti Škoda zodpovědný za oblast prodeje a marketingu Werner Eichhorn. „Již více než 20 let je Škoda jakožto Oficiální hlavní sponzor hokejového mistrovství světa a jako partner nejlepších národních týmů pevnou součástí hokejového světa. Ve spojení s těmito aktivitami je nově vzniklá nejdůležitější evropská hokejová soutěž skvělou platformou k tomu, abychom se mohli průběžněběhem celého roku prezentovat a představit značku v emocemi nabitém prostředí,“dodává Eichhorn.
V rámci sponzoringu hokejové Ligy mistrů bude Škoda v příštích dvou letech nepřehlédnutelná. Zaslouží se o to mimo jiné i výrazná loga značky Škoda umístěná na mantinelech. V osmifinále a dalších kolech bude logo umístěno i na ledové ploše. Automobilka bude mít dále možnost vystavit své vozy při semifinálových a finálových zápasech. Škoda bude také zastoupena ve všech komunikačních médiích Ligy mistrůvčetně veškerých online aktivit.
Podporou Ligy mistrů rozšiřuje česká automobilka své již více než dvě desetiletí trvající angažmá na poli mezinárodního ledního hokeje. Již od roku 1992 je Škoda Auto oficiálním hlavním sponzorem Mistrovství světa v ledním hokeji. Je to nejdelší hlavní sponzoring v historii sportovních mistrovství světa. Podpora je koncipována jako dlouhodobá a před třemi lety byla prodloužena do roku 2017. Od počátku svého strategického hokejového angažmá před 22 lety ŠKODA intenzivně podporuje lední hokej. Do této oblasti patří také podpora národních hokejových svazů a lig. Při posledním hokejovém mistroství světa v Bělorusku se logo Škoda skvělo na dresech a přilbách celkem čtyř týmů (České republiky, Slovenska, USA a Norska).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.