V hlavním závodě Škoda Auto v Mladé Boleslavi budou týmy pracovníků výroby během dvoutýdenní celozávodní dovolené od 4. do 15. srpna dokončovat přípravy náběhu výroby nového vozu ŠkodaFabia.
Výroba nové generace oblíbeného malého vozu bude zahájena na konci srpna. Také v dalších českých závodech v Kvasinách a ve Vrchlabí probíhají rozsáhlé aktivity v oblasti údržby a modernizace. „Využíváme dny, kdy neběží výroba, k další optimalizaci, abychom mohli ještě lépe uspokojovat vysokou poptávku po našich modelech,“ říká Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda Auto zodpovědný za výrobu a logistiku. „Především se však připravujeme v Mladé Boleslavi na náběh nové generace vozu Fabia.
Postupujeme přesně podle časového harmonogramu, abychom mohli spustit výrobu našeho nejnovějšího modelu včas a ve špičkové kvalitě,“ říká Oeljeklaus.Pro zahájení výroby nového vozu Škoda Fabia v hlavním závodě v Mladé Boleslavi se během výrobní přestávky provádějí rozsáhlé úpravy a modernizace. Mimo jiné vzniká v montážní hale M1 vysoce moderní zařízení pro nastavování asistenčních systémů. Kompletně se obnovuje také dopravníková technika na výstupní části montážní linky. Zařízení lakovny se modernizují a rozšiřuje se jejich kapacita.
I na výrobní lince vozu Škoda Octavia v hale M13 se provádí údržba a optimalizace. Zde se též zrychluje dopravníková technika a modernizuje se zařízení pro plnění brzdových systémů.V závodě Kvasiny je během celozávodní dovolené v centru pozornosti dokončení nové haly svařovny. Výroba převodovky DQ 200 ve Vrchlabí bude podrobena obvyklé údržbě.
Podnik pro nové modely průběžně modernizuje a rozšiřuje důležité oblasti výroby. Po loňských změnách ve výrobě, vyplývajících z obměny výrobního programu, je nyní k dispozici plná výrobní kapacita. V červnu bylo vyrobeno během jednoho měsíce tolik vozů značky Škoda jako nikdy předtím: Více než 98.000 vozů Škoda sjelo z linek v českých a mezinárodních závodech značky.
zdroj: Škoda Auto
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.