V hlavním závodě Škoda Auto v Mladé Boleslavi budou týmy pracovníků výroby během dvoutýdenní celozávodní dovolené od 4. do 15. srpna dokončovat přípravy náběhu výroby nového vozu ŠkodaFabia.
Výroba nové generace oblíbeného malého vozu bude zahájena na konci srpna. Také v dalších českých závodech v Kvasinách a ve Vrchlabí probíhají rozsáhlé aktivity v oblasti údržby a modernizace. „Využíváme dny, kdy neběží výroba, k další optimalizaci, abychom mohli ještě lépe uspokojovat vysokou poptávku po našich modelech,“ říká Michael Oeljeklaus, člen představenstva společnosti Škoda Auto zodpovědný za výrobu a logistiku. „Především se však připravujeme v Mladé Boleslavi na náběh nové generace vozu Fabia.
Postupujeme přesně podle časového harmonogramu, abychom mohli spustit výrobu našeho nejnovějšího modelu včas a ve špičkové kvalitě,“ říká Oeljeklaus.Pro zahájení výroby nového vozu Škoda Fabia v hlavním závodě v Mladé Boleslavi se během výrobní přestávky provádějí rozsáhlé úpravy a modernizace. Mimo jiné vzniká v montážní hale M1 vysoce moderní zařízení pro nastavování asistenčních systémů. Kompletně se obnovuje také dopravníková technika na výstupní části montážní linky. Zařízení lakovny se modernizují a rozšiřuje se jejich kapacita.
I na výrobní lince vozu Škoda Octavia v hale M13 se provádí údržba a optimalizace. Zde se též zrychluje dopravníková technika a modernizuje se zařízení pro plnění brzdových systémů.V závodě Kvasiny je během celozávodní dovolené v centru pozornosti dokončení nové haly svařovny. Výroba převodovky DQ 200 ve Vrchlabí bude podrobena obvyklé údržbě.
Podnik pro nové modely průběžně modernizuje a rozšiřuje důležité oblasti výroby. Po loňských změnách ve výrobě, vyplývajících z obměny výrobního programu, je nyní k dispozici plná výrobní kapacita. V červnu bylo vyrobeno během jednoho měsíce tolik vozů značky Škoda jako nikdy předtím: Více než 98.000 vozů Škoda sjelo z linek v českých a mezinárodních závodech značky.
zdroj: Škoda Auto
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?