Společnost Honda Motor Co., Ltd. oznámila, že její projekt „Sound of Honda / Ayrton Senna 1989“ získal Velkou cenu - nejvyšší ocenění v kategorii Titanium and Integrated Lions na 61. Mezinárodním festivalu kreativity Cannes Lions.
Projekt „Sound of Honda / Ayrton Senna 1989“ je reprodukcí tehdy nejrychlejšího kola, které Senna s vozem McLaren Honda MP4/5 na okruhu v Suzuce zajel při kvalifikaci na Mistrovství světa Formule 1 FIA*3 1989. Technici společnosti Honda provedli analýzu jízdních dat včetně údajů o pohybech plynového pedálu, otáčkách motoru a rychlosti vozu a reprodukovali zvuk motoru v průběhu celého kola na skutečném voze McLaren Honda MP4/5. Pomocí tohoto reprodukovaného zvuku motoru společnost Honda vytvořila tři druhy obsahu – krátký film, který reprodukuje Sennovu jízdu, dokument ze zákulisí natáčení, trojrozměrný počítačový grafický webový obsah „3D-View“, a iPhone*4 aplikaci „Sound of Honda“.
Mezinárodní festival kreativity Cannes Lions je jedním z nejprestižnějších reklamních festivalů / ocenění na poli reklamy a komunikace. Vzhledem k vynikajícímu složení odborných porot a vysoké úrovni oceňovaných děl si Mezinárodní festival kreativity Cannes Lions ve velkém počtu nejrůznějších mezinárodních reklamních soutěží a ocenění vydobyl mimořádně vysokou reputaci.
Celý projekt „Sound of Honda / Ayrton Senna 1989“ je k dispozici v části „dots by internavi*5“ na internetových stránkách společnosti Internavi. Adresa: http://www.honda.co.jp/internavi-dots/dots-lab/senna1989/
zdroj: Honda
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.