„Edice FIFA World Cup, vyhrazená pro řady cee’d a Sportage, přináší motoristům nejen vyšší přidanou hodnotu za investované peníze, ale zároveň je příležitostí k oslavě celosvětově nejpopulárnějšího fotbalového turnaje prostřednictvím zcela nové limitované edice od oficiálního partnera FIFA,“ vysvětluje Vlastimil Čepička, generální ředitel společnosti Kia Motors Czech.
Tato speciální limitovaná edice je u modelu cee´d k dispozici ve všech karosářských variantách (pro_cee´d, cee´d a cee´d SW) s motory 1.4 CVVT, 1.6 GDi s manuální převodovkou a motorizací 1.6 CRDi 94 kW M/T. S nově objednaným vozem získává zákazník s příplatkem 10 000 korun za verzi FIFA bohatou výbavu v celkové hodnotě 50 000 korun. Nabízená výbava obsahuje nejnovější satelitní navigaci, zadní parkovací kameru, ALC (Auto Light Control), barevné čalounění interiéru, středový panel, dveřní lišty a dekor volantu v leskle černém provedení či výplň dveří v provedení kůže. Součástí je též dešťový senzor a elektrochromatické zpětné zrcátko.
V případě kompaktního SUV modelu Sportage je FIFA edice nabízena za příplatek 32 000 korun, přičemž hodnota výbavy oproti nejvyšší verzi Exclusive činí 82 000 korun. Akce se týká jedné benzínové motorizace 1.6 GDi 4x2 a tří dieselových provedení 1.7 CRDi 4x2, 2.0 CRDi 4x4 o výkonu 100 kW s manuální i automatickou převodovkou a 2.0 CRDi 4x4 o výkonu 135 kW v automatické a manuální verzi. FIFA verze obsahuje multimediální navigační systém, zadní parkovací kameru, Infinity sound systém, prémiové kožené čalounění interiéru, hliníkový dekor prahů dveří, zadní LED světlomety, zatmavená zadní okna, anténu ve tvaru žraločí ploutve, či ochranu spodního předního a zadního nárazníku.
Nový cee’d i Sportage snadno rozpoznáme podle loga „FIFA World Cup Brazil“ na prostředním B-sloupku karoserie. Ojedinělá akce, která svým názvem poukazuje na hrdé sponzorství Světového poháru FIFA ve fotbale, potrvá jen do vyprodání zásob.