• 120 000 objednávek městského crossoveru Peugeot 2008 • Vytvoření poloviční noční směny v továrně v Mulhouse
Vedení závodu v Mulhouse dnes na mimořádné schůzi oznámilo další navýšení výroby městského crossoveru Peugeot 2008 na přibližně 860 vozů denně. Toto nové navýšení výroby si vyžádá vytvoření poloviční noční směny.
Vedení současně oznámilo, že 21. července bude zastaven provoz poloviční směny u linky systému 1, která vyrábí vozy Citroën C4 a DS4. Pracovníky tak bude možné přesunout na novou poloviční směnu, jejíž místa tak budou zajištěna na interní úrovni.
Peugeot 2008, který se na trh dostal na jaře 2013, se stále setkává s velkou poptávkou ze strany zákazníků, k dnešnímu dni je již zaregistrováno 120 000 objednávek.
Továrna v Mulhouse vyrábí model Peugeot 2008 pro celý svět s výjimkou Číny a Latinské Ameriky. V září 2013 získal označení „Origine France Garantie“ (Záruka francouzského původu), protože 73 % jeho součástí se vyrábí ve Francii. Vůz rovněž obdržel 5 hvězdiček v testech Euro NCAP a je jediným modelem ve své kategorii, který nabízí technologii Grip Control, zvyšující schopnosti vozu zvládat náročnější terény.
Peugeot 2008 také získal téměř 10 ocenění - v Irsku, Itálii, Španělsku, Francii, Polsku a Turecku.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?