• 120 000 objednávek městského crossoveru Peugeot 2008 • Vytvoření poloviční noční směny v továrně v Mulhouse
Vedení závodu v Mulhouse dnes na mimořádné schůzi oznámilo další navýšení výroby městského crossoveru Peugeot 2008 na přibližně 860 vozů denně. Toto nové navýšení výroby si vyžádá vytvoření poloviční noční směny.
Vedení současně oznámilo, že 21. července bude zastaven provoz poloviční směny u linky systému 1, která vyrábí vozy Citroën C4 a DS4. Pracovníky tak bude možné přesunout na novou poloviční směnu, jejíž místa tak budou zajištěna na interní úrovni.
Peugeot 2008, který se na trh dostal na jaře 2013, se stále setkává s velkou poptávkou ze strany zákazníků, k dnešnímu dni je již zaregistrováno 120 000 objednávek.
Továrna v Mulhouse vyrábí model Peugeot 2008 pro celý svět s výjimkou Číny a Latinské Ameriky. V září 2013 získal označení „Origine France Garantie“ (Záruka francouzského původu), protože 73 % jeho součástí se vyrábí ve Francii. Vůz rovněž obdržel 5 hvězdiček v testech Euro NCAP a je jediným modelem ve své kategorii, který nabízí technologii Grip Control, zvyšující schopnosti vozu zvládat náročnější terény.
Peugeot 2008 také získal téměř 10 ocenění - v Irsku, Itálii, Španělsku, Francii, Polsku a Turecku.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.