CITROËN C4 Picasso získal cenu „Das Goldene Lenkrad (Zlatý volant)“ v kategorii MPV. Tuto cenu udělují každoročně německé magazíny „Bild am Sonntag“ a „Auto Bild“ ve spolupráci s evropskými mutacemi časopisu „Auto Bild“. Cena je určena pro obě verze MPV CITROËN (pěti a sedmimístnou), které od svého uvedení na trh registrují již téměř 43 000.
CITROËN C4 Picasso získal cenu „Das Goldene Lenkrad (Zlatý volant)“ v kategorii MPV. Tuto cenu udělují každoročně německé magazíny „Bild am Sonntag“ a „Auto Bild“ ve spolupráci s evropskými mutacemi časopisu „Auto Bild“. Cena je určena pro obě verze MPV CITROËN (pěti a sedmimístnou), které od svého uvedení na trh registrují již téměř 43 000.
CITROËN C4 Picasso Technospace, který již v září získal ocenění „Autonis“ časopisu „Auto Motor und Sport“, získal nyní v Německu novou cenu. Generální ředitel značky CITROËN Frédéric Banzet totiž včera večer převzal v Berlíně Zlatý volant.
Více než 1 milion čtenářů z 25 evropských zemí vybíral ze 49 uchazečů své nejoblíbenější modely roku 2013 (6 kategorií: „Městské/Kompaktní vozy“, „Rodinné vozy“, „MPV“, „SUV“, „Limuzíny“, „Kupé/Kabriolety“). Odborníci z automobilového průmyslu pak vybrali vítěze v každé kategorie a zvolili tak na první místo v kategorii MPV nový model řady Picasso.
CITROËN C4 Picasso má důležité přednosti, díky nimž se prosadil na trhu MPV: výrazný a expresivní styl, interiér zpracovaný v duchu loftu, technologie ve službách pohody a stále účinnější motory včetně verze best in class s emisemi pouze 98 g CO2/km. Poprvé se zde objevuje nová platforma skupiny PSA Peugeot Citroën EMP2 (Efficient Modular Platform 2), díky níž se snížila hmotnost vozu o 140 kg. Jde také o první vůz opatřený motorem BlueHDi, který splňuje normu Euro 6 díky modulu SCR (Selective Catalytic Reduction), jediné technologii schopné výrazně snižovat emise NOx (-90 %) a současně snižovat emise CO2.
Vozy CITROËN C4 Picasso a Grand C4 Picasso již od svého uvedení na trh registrují téměř 43 000 objednávek.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.