Škoda Citigo startuje exkluzivně na českém trhu, první vozy dorazí k zákazníkům už v průběhu listopadu. Automobilka o tom blíže informovala v úterý.
Podle firmy už všichni autorizovaní obchodníci Škody v České republice už obdrželi platné prodejní programy a mohou přijímat první objednávky. „S modelem Citigo chceme pro značku Škoda získat nové skupiny zákazníků, pro které jsme dosud neměli v segmentu malých vozů adekvátní nabídku. Jde především o tradiční zákazníky značky Škoda, kteří dosud jezdili starším nebo ‚ojetým‘ vozem, jako například mladé řidiče, rodiny s menšími dětmi, kterým dosud finanční možnosti nedovolili pořízení nového vozu nebo páry ve zralém věku,“ vysvětlil vedoucí regionu Českárepublika automobilky Petr Pečenka. Vůz pohání dvojice nových benzínových tříválců o objemu 1,0 litru a výkonu 44 kW/60 k, resp. 55 kW/75 k v kombinaci s pětistupňovou manuální převodovkou. Škoda Citigo bude v nabídce celkem v osmi barevných provedeních (třech základních a pěti metalických odstínech). V interiéru lze volit ze šesti možností, včetně dvoubarevné palubní desky dostupné pro vyšší výbavové stupně. Při zahájení prodeje bude zákazníkům v České republice k dispozici třídveřová verze vozu ve vyšších výbavových stupních Ambition (1,0 MPI/44 kW již od 194 900 Kč) a Elegance (1,0 MPI/44 kW od 209 900 Kč). V nabídce jsou zákaznicky oblíbené pakety Plus za cenu 5000 Kč. Součástí paketu Plus výbavové verze Ambition je palubní počítač a klimatizace s pachovým a pylovým filtrem. V případě výbavové verze Elegance, získá zákazník za zvýhodněnou cenu tříramenný kožený volant a signalizaci vzdálenosti při parkování vzadu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.