Škoda Auto přináší akční nabídku pro zájemce o Octavii Tour. Pod označením Trumf nabídne za nižší základní cenu upravenou výbavu oproti základnímu modelu Tour.
Cena byla oproti Tour snížena o 14.600 Kč, sedan bude k mání od 254.900 Kč, praktické kombi od 284.900 Kč za verzi se čtrnáctistovkou. Za verzi 1,6 MPI si Škoda nechá připlatit dalších 13 tisíc Kč. Jedná se o starou známou Octavii 2 v provedení před faceliftem. Jak je již známým faktem výbavy a motorické verze oproti faceliftované Octavii 2. generace velmi prořídly. V nabídce jsou pouze dva zážehové agregáty - 1,4 a 1,6 MPI o výkonech 59 a 75 kW. Zamrzí absence jednotky TDI.
Nyní se podívejme na základní výbavu, ta je za prodejní sumu poměrně štědrá. Najdeme v ní dvojici čelních airbagů, ABS, autoradio Blues, zpětná zrcátka vyhřívaná a elektricky stavitelná a centrální zamykání.
Pokud by vám tato výbava nepostačovala, bude možné doobjednat za 15 tisíc Kč paket Trumf Plus. Ten obsahuje patnáctipalcové elektrony Deimos, elektrické ovládání předních oken, palubní počítač, dalších 6 reproduktorů a manuální klimatizaci.
Doplnění bezpečnostní vybavy vás vyjde u ESP na 13.000 Kč, za boční airbagy si připravte navíc 10.900 Kč. Za dalkové centrální zamykání si připlatíte 4.000 Kč
zdroj: škoda-auto.com
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?