Škoda Auto přináší akční nabídku pro zájemce o Octavii Tour. Pod označením Trumf nabídne za nižší základní cenu upravenou výbavu oproti základnímu modelu Tour.
Cena byla oproti Tour snížena o 14.600 Kč, sedan bude k mání od 254.900 Kč, praktické kombi od 284.900 Kč za verzi se čtrnáctistovkou. Za verzi 1,6 MPI si Škoda nechá připlatit dalších 13 tisíc Kč. Jedná se o starou známou Octavii 2 v provedení před faceliftem. Jak je již známým faktem výbavy a motorické verze oproti faceliftované Octavii 2. generace velmi prořídly. V nabídce jsou pouze dva zážehové agregáty - 1,4 a 1,6 MPI o výkonech 59 a 75 kW. Zamrzí absence jednotky TDI.
Nyní se podívejme na základní výbavu, ta je za prodejní sumu poměrně štědrá. Najdeme v ní dvojici čelních airbagů, ABS, autoradio Blues, zpětná zrcátka vyhřívaná a elektricky stavitelná a centrální zamykání.
Pokud by vám tato výbava nepostačovala, bude možné doobjednat za 15 tisíc Kč paket Trumf Plus. Ten obsahuje patnáctipalcové elektrony Deimos, elektrické ovládání předních oken, palubní počítač, dalších 6 reproduktorů a manuální klimatizaci.
Doplnění bezpečnostní vybavy vás vyjde u ESP na 13.000 Kč, za boční airbagy si připravte navíc 10.900 Kč. Za dalkové centrální zamykání si připlatíte 4.000 Kč
zdroj: škoda-auto.com
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?