Ten se po spojení s mladoboleslavskou Škodou zabýval výrobou menší série užitkových a sportovních vozů včetně oblíbeného kabrioletu Felicia.
Škoda 110 R Coupé vycházela z vozu Š 100/110, jehož výroba byla zahájena v Mladé Boleslavi po celozávodní dovolené o rok dříve, v roce 1969, jako nástupce modelu 1000/1100 MB. V listopadu 1967 byla koncepce nového kupé vedením automobilky schválena. První prototyp byl postaven 31.3.1968. Veřejnosti byl vůz představen na brněnském autosalonu 5.-14.9.1970.
Karoserie kupé se splývavou zádí měla uspořádání sedadel 2+2. Jako pravé kupé měla Š 110 R dveře bez rámů oken a aerodynamičtější sklon čelního okna. Proti sedanu Š 110 mělo „eRko“ zvýšen výkon z 53 na 62 k. Z karoserie 110 R Coupe vyšlo několik sportovních speciálů. V roce 1974 to byly tři prototypy s označením 180 RS a 200 RS. Z nich pak byl odvozen homologovaný úspěšný sortovní vůz 130 RS. Poslední vůz Škoda 110 R Coupé byl v Kvasinách smontován 30.12.1980. Celkem bylo vyrobeno na 57 tisíc kusů.
Škoda 110 R disponovala motorem o objemu 1107 ccm a nejvyšším výkonu 45,6 kW (62 k) při 5250-5500 ot./min. Maximum točivého momentu 86 Nm bylo k dispozici při 3500 ot./min. Nejvyšší rychlost byla dle oficiálních zdrojů 145 km/h.