Pro Seat Leon je k dispozici nový motor 1.6 TDI CR

Leon
Leon, foto: Seat
RiP 24. února 2010 13:33
Sdílej:

Novinkou v nabídce modelové řady SEAT Leon je moderní turbodiesel 1.6 TDI CR o výkonu 77 kW (105 k).

Nový motor lze kombinovat buď s pětistupňovou mechanickou převodovkou nebo se sedmistupňovou převodovkou DSG, a to ve dvou stupních výbavy Reference a Style, pro něž je na přání k dispozici provedení ECOMOTIVE se systémem Start/Stop. Ceny mimořádně hospodárného, kompaktního sportovně laděného hatchbacku s bohatou výbavou začínají na českém trhu již od 468 900 Kč.Nejnižší spotřeby paliva, a tím i emisí, dosahuje nový model SEAT Leon ECOMOTIVE poháněný motorem 1.6 TDI CR o výkonu 77 kW (105 k). Jeho bohatá sériová výbava zahrnuje systém Start/Stop a rekuperační systém. Další změnou ekologické varianty oproti standardnímu provedení je snížený aerodynamický odpor v důsledku optimalizovaného tvarování přídě s uzavřenou maskou chladiče a novým spodním otvorem pro přívod vzduchu. Ke snížení hodnoty emisí CO2 na pouhých 99 g/km přispívají také spoilery v oblasti podběhů předních a zadních kol.

Motor 1.6 TDI CR o výkonu 77 kW (105 k) se dodává také bez paketu ECOMOTIVE. Leon 1.6 TDI CR vybavený pětistupňovou mechanickou převodovkou vystačí s pouhými 4,5 litry nafty na 100 km, čemuž odpovídají emise CO2 ve výši 119 g/km, zatímco hospodárná verze se sedmistupňovou převodovkou DSG spotřebuje v průměru jen 4,7 l/100 km s hodnotou emisí CO2 123 g/km.

Všechny varianty s mechanickou převodovkou včetně provedení ECOMOTIVE lze objednat s výbavou Reference nebo Style, zatímco verze vybavená převodovkou DSG je k dispozici pouze u verze Style. Ve všech případech odpovídá rozsah sériové výbavy příslušné výbavové linii. Z výbavy na přání se pro Leon ECOMOTIVE nenabízí 17“ kola a panoramatické elektricky ovládané střešní okno.

Přehled sériové výbavy modelů Leon 1.6 TDI CR prodávaných na českém trhu:

Reference: ABS + TCS, ESP + EBA + DSR + systém kontroly tlaku v pneumatikách, airbag řidiče a spolujezdce (deaktivovatelný), boční airbagy vpředu, hlavové airbagy průběžné, ECOMOTIVE technologie a Start/Stop systém (pouze u verze ECOMOTIVE), systém ISOfix pro uchycení dětské sedačky, střešní anténa, výškově nastavitelné bezpečnostní pásy se signalizací nezapnutého pásu, elektricky ovládaná zpětná zrcátka v barvě vozu, světlomety s dvojitou optikou, tónovaná skla, kliky dveří v barvě vozu, 15“ ocelová kola (pneu 195/65), výškově nastavitelné sedadlo řidiče, výškově a podélně nastavitelný sportovní volant, klimatizace Climatic, osvětlení zavazadlového prostoru, elektrické ovládání oken předních dveří s ochranou proti přiskřípnutí, centrální zamykání s dálkovým ovládáním, palubní počítač, rádio s CD/MP3 přehrávačem, multimediální port (USB/AUX-in), 12V zásuvka v interiéru, automatické rozsvěcení světel, ukazatel vnější teploty a elektromechanický posilovač řízení.

Style: výbava Reference a k ní navíc 16“ kola z lehkých slitin (pneu 205/55), elektricky ovládaná a vyhřívaná zpětná zrcátka v barvě vozu, dvojitá koncovka výfuku, přední mlhovky s integrovanou funkcí odbočovacích světel, tempomat, výškově nastavitelné sedadlo spolujezdce, bederní opěrka předních sedadel, volant a řadicí páka v kůži, elektrické ovládání oken zadních dveří, indikátor optimálního řazení, klimatizace Climatronic, funkce Coming home a multifunkční volant. 

1.4 85CV REFERENCE

Emise CO2

1.6 TDI CR 77 kW/105 k ECOMOTIVE REFERENCE

99

1.6 TDI CR 77 kW/105 k ECOMOTIVE STYLE

99

1.6 TDI CR 77 kW/105 k REFERENCE

119

1.6 TDI CR 77 kW/105 k STYLE

119

1.6 TDI CR 77 kW/105 k DSG STYLE

123

Témata:
Stalo se
Testy aut
Toyota ProAce Verso

Test ojetiny: Toyota ProAce Verso VIP – univerzální praktik s bohatou výbavou

Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?

Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?