Limuzína E a super športové SLS AMG získali vo svojich kategóriách v Nemecku ďalší titul „Najlepšie auto roku 2010“. Oba nové mercedesy sa stali nemeckými autami roka tentoraz na základe 34. ankety tunajšieho motoristického magazínu „auto motor und sport“, v ktorej hlasovalo 96 784 čitateľov o 326-tich vozidlách v desiatich kategóriách.
Tandem E – SLS je stále v kurze. Mercedes-Benz E a SLS AMG dostali punc svojho druhu najlepších áut už vo viacerých nemeckých i zahraničných prieskumoch, súťažiach a anketách.
Pri triede E sa odborníkmi i užívateľmi oceňuje najmä dynamický dizajn, novátorská technika, príkladné pohodlie a vysoká hospodárnosť. Tie sa v tejto biznis limuzíne snúbia s jedinečnou kombináciu asistenčných systémov.
Športový automobil s krídlovými dverami SLS AMG mnohých fascinuje jedinečným štýlom a technickou úrovňou. Charakterizuje ho tiež dôsledne odľahčená konštrukcia, vynikajúca jazdná dynamika a príkladná bezpečnosť.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?