Limuzína E a super športové SLS AMG získali vo svojich kategóriách v Nemecku ďalší titul „Najlepšie auto roku 2010“. Oba nové mercedesy sa stali nemeckými autami roka tentoraz na základe 34. ankety tunajšieho motoristického magazínu „auto motor und sport“, v ktorej hlasovalo 96 784 čitateľov o 326-tich vozidlách v desiatich kategóriách.
Tandem E – SLS je stále v kurze. Mercedes-Benz E a SLS AMG dostali punc svojho druhu najlepších áut už vo viacerých nemeckých i zahraničných prieskumoch, súťažiach a anketách.
Pri triede E sa odborníkmi i užívateľmi oceňuje najmä dynamický dizajn, novátorská technika, príkladné pohodlie a vysoká hospodárnosť. Tie sa v tejto biznis limuzíne snúbia s jedinečnou kombináciu asistenčných systémov.
Športový automobil s krídlovými dverami SLS AMG mnohých fascinuje jedinečným štýlom a technickou úrovňou. Charakterizuje ho tiež dôsledne odľahčená konštrukcia, vynikajúca jazdná dynamika a príkladná bezpečnosť.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.