Časově omezená nabídka vozů Škoda pod názvem „Vystartujte včas“, vstoupila do své druhé poloviny. Zákaznicky atraktivní nabídku využilo od začátku roku již více než 1 600 zákazníků.
Největší zájem je o modelové řady Fabia, Octavia a Roomster. Slevy je však možné získat i na vozy Octavia Tour a Yeti. Spojením slev a výbavových paketů lze u vybraných modelů a motorizací dosáhnout zákaznicé výhody až 186.000,- Kč. Základní cena modelu Fabia s benzinovým agregátem 1,2 HTP/44 kW Easy činí 199.900,- Kč, přičemž zákaznická výhoda může u vybraných verzí dosahovat částky až 123.000,- Kč. Nabídka zahrnuje modely Fabia a Fabia Combi, včetně akčních modelů Magic a Plus.Základní cena modelu Octavia Prima s benzínovým agregátem 1,4/59 kW začíná na 312.900,- Kč. Verze Combi je za příplatek 20.000,- Kč. Akční ceny modelu Octavia představují výhodu pro zákazníka až 52.000,- Kč.Modelová řada Roomster startuje na 262.900,- Kč (verze s motorem 1,2 HTP/51 kW) se zákaznickou výhodu ve výši 40.000,- Kč. Nabídka se vztahuje na model Roomster včetně akčních modelů Duo, Plus a užitkové verze Praktik. U vybraných výbavových verzí modelové řady Roomster, představuje výše výhody částku až 108.000,- Kč.Zákazníky oblíbená modelová řada Octavia Tour je nyní k dispozici od 271.900,- Kč (akční model Trumf s agregátem 1,6 MPI/75 kW). Verze Combi je k dispozici za příplatek 20.000,- Kč a představuje celkovou zákaznickou výhodu až 186.000,- Kč.Tuto akční nabídku vozů Škoda mohou zákazníci využít až do 31. března 2010 nebo do vyprodání zásob u všech autorizovaných obchodníků Škoda v ČR.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.