Renault Fluence je sedan s charizmou a elegantným štýlom, ktorý má upevniť pozíciu značky na medzinárodnom trhu v segmente M. Renault Fluence bol vytvorený tak, aby vynikal ako najatraktívnejšie auto vo svojej triede a mal bohatú výbavu, ktorou sa líši od svojich konkurentov, napríklad robustný športový exteriér, pohodlná kabína a celý rad užitočných technologických pomôcok.
Fluence sa zameriava na zákazníkov, ktorí hľadajú sedan, ktorý zdôrazní ich spoločenské postavenie. Bude sa montovať na existujúcej montážnej linke vo fabrike Oyak-Renault v Burse v Turecku, kde sa predtým montoval Mégane Sedan II.
Renault Fluence vyvinul medzinárodný tím inžinierov v aliancii Renault-Nissan, do predaja by mal ísť v novembri v Turecku, Rusku a Rumunsku, ešte predtým bude postupne uvedený v 80 krajinách sveta.
Charizmatický a elegantný štýl
Kombinácia veľkosti, výkonu a veľkorysej výbavy radí Renault Fluence medzi kompaktné rodinné sedany triedy M a vyššiu strednú triedu. Nad svojimi konkurentmi vyniká elegantnými líniami ako aj pohodlnou kabínou a vycibreným interiérom, ktoré sú rozpoznateľné na prvý pohľad vďaka vysokej kvalite spracovania, obkladových materiálov a pozorne navrhnutej ergonómii.
Renault Fluence kladie dôraz na pohodlie cestovania
Veľkorysé rozmery Renaultu Fluence výstižne naznačujú príjemnú a pohodlnú kabínu, vytvorenú pre pohodlie cestujúcich.
Pokročilá technológia uľahčuje cestovanie
Renault Fluence ponúka balík výbavy vyššej kategórie. Má napríklad dlhý zoznam asistenčných technológií ako bezkľúčový prístup a štartovanie s automatickým centrálnym zamykaním, keď držiteľ karty odíde od auta. Tiež má nový integrovaný navigačný systém Carminat TomTom® za 490 €, ako aj celý rad audio systémov, napríklad 3D Sound by Arkamys® s Bluetooth® telefonovaním a pripojením Plug & Music.
Potešenie z jazdy
Vďaka nastaveniu podvozkov jazdí Fluence pohodlne a príjemne. Zavesenie kolies a odpruženie bolo zostrojené tak, že riadenie a ovládanie sú veľmi presné a filtrujú vonkajší hluk a vibrácie.
Motory kombinujúce citlivosť a ekonomickú spotrebu paliva
V závislosti od trhu je Renault Fluence k dispozícii so širokým radom ekonomických hnacích jednotiek a na všetkých je radosť jazdiť:
- dve verzie Renault eco diesel dCi 85 s päťstupňovou manuálnou prevodovkou, a dCi 105 so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou, - jedna benzínová verzia (1,6 16V 110 s päťstupňovou manuálnou prevodovkou)Pevné základy- kvalita, bezpečnosť a rešpektovanie životného prostredia
Renault Fluence bol starostlivo navrhnutý a počas vývoja bol podrobený záťažovým testom v extrémnych podmienkach. Tým sa preveril jeho výnimočný štandard v spoľahlivosti a životnosti, najmä vo svetle náročných cestných podmienok, ktorým bude na niektorých trhoch pravdepodobne čeliť. Zároveň bol vyvinutý tak, aby sa výkon spojil s vysokou bezpečnosťou a to na všetkých trhoch. Je to vďaka obsiahlej výbave, vrátane ABS s podporou pri núdzovom brzdení AFU, šiestim airbagom, trojbodovým bezpečnostným pásom s prepínačmi a obmedzovačmi záťaže, tempomatu s obmedzovačom rýchlosti atď.
Nové vozidlo s globálnym zameraním
Renault Fluence vyvinul medzinárodný tím inžinierov z aliancie Renault-Nissan. Bude sa predávať vo viac ako 80 krajinách sveta s globálnym zameraním na podporu línie Renaultu v segmente na trhoch ako Turecko, Rumunsko, Rusko, Stredomorská oblasť, Austrália, Stredný Východ a Európa.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?