Srba Servis, autorizovaný dealer Volvo, již zase boří všechny mýty a předsudky a přináší nové Volvo XC60 Volvo 2.4D DRIVe s bohatou výbavou za cenu 699.000 Kč bez DPH (838.800,- Kč vč. DPH).
BezpečnostABSEBA (Emergency Brake Assistant) - brzdový asistentEBL (Emergency Brake Lights) - rozsvícení výstražných směrových světel při nouzovém brzdění17" kotoučové brzdy na předních kolechelektrická parkovací brzdaDSTC (Dynamic Stability and Traction Control)6stupňová manuální převodovkaelektronicky řízený systém AWD včetně stálé trakceHill Descent Control (systém pro bezpečný sjezd prudkých svahů)City Safety (systém automatického zastavení vozu při rychlosti do 30 km/h)dvoustupňové airbagy řidiče a spolujezdce SIPS (systém ochrany při bočním nárazu, boční airbagy řidiče i spolujezdce)hlavové airbagy IC (Inflatable Curtain)WHIPS (systém ochrany páteře při nárazu zezadu, přední sedadla)přední a zadní (3x) automatické bezpečnostní pásy s předpínačibezpečnostní pásy s automatickým nastavením výškyupozornění na používání bezpečnostních pásů na všech sedadlechopěrky hlavy na zadních sedadlech (3x)IDIS (Intelligent Driver Information System) - informační systém řidičealarm s náklonovým a pohybovým čidlemcentrální zamykání s dálkovým ovládáním ( včetně střešního okna )elektronický imobilizérdvojité zamykánípovinná výbavaúchyty ISOFIX na zadních sedadlech (2x)posilovač řízení bezpečnostní sloupek řízení nastavitelný ve dvou osáchelektricky nastavitelná vnější zpětná zrcátkavyhřívaná vnější zpětná zrcátka a zadní oknovyhřívané trysky ostřikovačů čelního sklaukazatel venkovní teplotymanuálně výškově nastavitelný sklon světelzadní mlhové světlo s funkcí auto-offtřetí brzdové světlofunkce "Approach lighting"funkce "Home safe lighting"boční směrová a poziční světlastabilizační systém proti převrácení vozu RSC (Roll Stability Control)
Vnitřní a vnější výbavatextilní čalounění LOMMAobložení s dekorem Charcoalvýdechy větrání v B-sloupcíchPTC (Positive Thermal Coefficient) - elektrický přídavný ohřev vzduchu v interiéruelektrické ovládání předních a zadních oken s funkcí auto-up a auto-down pro přední oknavýškově nastavitelné sedadlo řidičedisplej v češtinězadní sedadla sklopná v poměru 40/20/40přední loketní opěrka na středovém tuneludržáky nápojů vpředuosvětlené toaletní zrcátko spolujezdceodkládací prostory před středovým panelem a v předních dveříchtextilní koberečky (4ks)audiosystém Performance (rádio, přehrávač CD, zesilovač 4x20W, 6 reproduktorů)AUX vstup pro připojení externího přehrávače hudby na středovém tuneluzásuvka 12V v přední a zadní části středového tuneludojezdové rezervní kolo T125/80 R17střešní ližiny (podélné střešní lišty)kola z lehké slitiny 7.5x17" SEGIN (235/65 R17)pylový filtrvolant s možností nastavení výšky a délkyautomatická dvouzónová klimatizace s vnitřní recirkulací ECCheverAQS (Air Quality Sensor)palubní počítačdynamický podvozeksíť k oddělení zavazadlového prostoruelektrický přídavný ohřev vzudchu v interiéru (PTC)Nabídku Vám rádi zpracujeme i pro modely s vyšší výbavou, či jiným motorem. Nabídku Vám rádi zpracujeme i pro modely s vyšší výbavou, či jiným motorem.
Máte-li zájem o skladový vůz Volvo XC60, klikněte zde
Nabídka je platná pouze u společnosti Srba servis při nákupu vozidla do 30.01.2010 do 13:00 hod.
Váš Srba Servis & Volvo tým
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.