Srba Servis, autorizovaný dealer Volvo, připravil pro příznivce této značky akční nabídku od 11.1.2010 do 25.1.2010 do 19.00 hod. na výměnu brzdových destiček nebo brzdových kotoučů pro přední i zadní nápravu za neobvykle nízké ceny:
Volvo C30, S40, V50, C70 (pro modelové roky 2004-2010):Přední náprava:- brzdové kotouče (sada) 5.999,- Kč vč. DPH- brzdové destičky (sada) 2.099,- Kč vč. DPH Zadní náprava:- brzdové kotouče (sada) 4.572,- Kč vč. DPH- brzdové destičky (sada) 1.835,- Kč vč. DPH Volvo S60, S80, V70, XC70 (pro modelové roky 2000-2007, mimo verze "R"):Přední náprava:- brzdové kotouče (sada) 6.742,- Kč vč. DPH- brzdové destičky (sada) 2.770,- Kč vč. DPH Zadní náprava:- brzdové kotouče (sada) 4.979,- Kč vč. DPH- brzdové destičky (sada) 2.172,- Kč vč. DPH Volvo S80, V70, XC60, XC70 (pro modelové roky 2008-2010):Přední náprava:- brzdové kotouče (sada) 6.900,- Kč vč. DPH- brzdové destičky (sada) 2.782,- Kč vč. DPH Zadní náprava:- brzdové kotouče (sada) 6.100,- Kč vč. DPH- brzdové destičky (sada) 2.147,- Kč vč. DPH Volvo XC90:Přední náprava:- brzdové kotouče (sada) 5.839,- Kč vč. DPH- brzdové destičky (sada) 2.900,- Kč vč. DPH Zadní náprava:- brzdové kotouče (sada) 5.540,- Kč vč. DPH- brzdové destičky (sada) 2.216,- Kč vč. DPH Navíc za příslušné servisní úkony nezaplatíte ani korunu.
Budete-li si přát více servisních operací, půjčíme Vám náhradní vůz po dobu opravy zcela ZDARMA.
Více informací najdete na www.srba.cz/volvo.
Těšíme se na setkání s Vámi,Váš Srba Servis & Volvo tým
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?