Passat CC v novém roce výrazně atraktivnější

RiP, 7. ledna 2010, 13:01 Google+

Elegantní a dynamické kupé Passat CC je nyní možné s rozšířenou sériovou výbavou pořídit o 72 000 Kč výhodněji než v loňském roce a to i přes zvýšení DPH z 19 na 20 %. Za model s motorem 1.8 TSI (118 kW) tak zákazník zaplatí 703 300 Kč. Nejsilnější Passat CC s motorem 3.6 V6 (220 kW) a pohonem všech kol 4Motion vyjde na 957 800 Kč.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Passat CC

Passat CC | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Od Nového roku Volkswagen rozšiřuje sériovou výbavu komfortního kupé Passat CC o nové prvky v hodnotě 30 000 Kč. Jedná se o multifunkční volant, tempomat, parkovací senzory Parkpilot, elektricky sklopná zpětná zrcátka a multimediální konektor MEDIA-IN, pro připojení oblíbeného zdroje hudby.

Zřetelně výhodněji zákazníky v novém roce přijdou také vybrané prvky příplatkové výbavy - např. automatický parkovací asistent Park Assist je v nabídce za pouhých 5 800 Kč, čímž zákazník získá výhodu 12 400 Kč.

Velmi atraktivní je také R-line paket pro Passat CC, nově v nabídce za 36 500 Kč, který obsahuje 17palcová stříbrně lakovaná kola z lehkých slitin "Mallory", samozacelující pneumatiky, nástupní hliníkové lišty s logem R-line, multifunkční volant s hliníkovou dekorací a možností řazení v případě provedení s dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG, mlhové světlomety, zadní ztmavená světla a prahy a přední nárazníky v designu R-line.

Navíc k výše zmíněnému rozšíření sériové výbavy v hodnotě 30 000 Kč, se ceny Passatu CC snižují v průměru o 42 000 Kč, a to navzdory zvýšení sazby DPH z 19 na 20 %. Celková výhoda pro zákazníka tak ve srovnání s rokem 2009 činí 72 000 Kč.

V nabídce značky Volkswagen dále přibylo provedení Passat CC BlueMotion Technology s motorem 2.0 TDI (103kW / 140k). Za příplatek 13 000 Kč získá zákazník vůz, který spotřebuje v průměru pouhých 4,9 l / 100km oproti 5,6 l / 100 km u klasického modelu s motorem 2.0 TDI. Passat CC BlueMotion Technology je pro úsporu paliva vybaven mj. systémem Start-Stop, či systémem pro obnovu kinetické energie při brzdění.

„Passat CC je perfektním doplněním řady Passat. Jeho originální karoserie, interiér vybavený i vzadu sportovními samostatnými sedadly, suverénní pohonné jednotky a technologické lahůdky ze světa luxusních vozů, z něj dělají jedinečný automobil. Protože obliba této verze stále roste, vycházíme naší novou nabídkou vstříc všem potenciálním zákazníkům,“ říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy společnosti Import VOLKSWAGEN Group.

V Passatu CC se uplatňuje řada pomocných systémů a zařízení podporujících dynamiku a bezpečnost jízdy, jako je „Lane Assist“, systém pro zachování směru jízdy v jízdním pruhu, nebo adaptivní řízení podvozku DCC pracující se třemi režimy tuhosti odpružení. Jedinečné je rovněž vedení bočních oken v bezrámových dveřích ve stylu kupé, či vysoce účinná klimatizační funkce sedadel, která byla dříve vyhrazena jen luxusní limuzíně Phaeton.

Volkswagen Passat CC je v nabídce výhradně s motory s přímým vstřikováním. Zážehové motory (TSI a FSI) podávají výkony 118 kW (160 k), 147 kW (200 k) a 220 kW (300 k), vznětové jednotky se vstřikováním common rail jsou k dispozici ve verzích 103 kW (140 k) a 125 kW (170 k).

Rozsáhlá sériová výbava Passat CC zahrnuje mj. sedmnáctipalcová hliníková kola „Phoenix“ s pneumatikami širokými 235 mm, chromované ozdobné doplňky v interiéru i exteriéru, čtyři ergonomická sportovní sedadla (samostatná sedadla vzadu), tříramenný kožený volant, automatická klimatizace, rádio s CD a MP3 přehrávačem (4 x 20 W), elektronický stabilizační systém ESP a automatické zapínání světlometů. Během první poloviny letošního roku pak bude nově možné přeměnit Passat CC objednáním třímístného zadního sedadla na pětimístnou verzi.

Vytisknout

Diskuze: Passat CC v novém roce výrazně atraktivnější

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Juke

Nissan Juke - nečakané odhalenie malého crossoveru od Nissanu

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud