Passat CC v novém roce výrazně atraktivnější

Passat CC
Passat CC, foto: Volkswagen
RiP 7. ledna 2010 13:01
Sdílej:

Elegantní a dynamické kupé Passat CC je nyní možné s rozšířenou sériovou výbavou pořídit o 72 000 Kč výhodněji než v loňském roce a to i přes zvýšení DPH z 19 na 20 %. Za model s motorem 1.8 TSI (118 kW) tak zákazník zaplatí 703 300 Kč. Nejsilnější Passat CC s motorem 3.6 V6 (220 kW) a pohonem všech kol 4Motion vyjde na 957 800 Kč.

Od Nového roku Volkswagen rozšiřuje sériovou výbavu komfortního kupé Passat CC o nové prvky v hodnotě 30 000 Kč. Jedná se o multifunkční volant, tempomat, parkovací senzory Parkpilot, elektricky sklopná zpětná zrcátka a multimediální konektor MEDIA-IN, pro připojení oblíbeného zdroje hudby.

Zřetelně výhodněji zákazníky v novém roce přijdou také vybrané prvky příplatkové výbavy - např. automatický parkovací asistent Park Assist je v nabídce za pouhých 5 800 Kč, čímž zákazník získá výhodu 12 400 Kč.

Velmi atraktivní je také R-line paket pro Passat CC, nově v nabídce za 36 500 Kč, který obsahuje 17palcová stříbrně lakovaná kola z lehkých slitin "Mallory", samozacelující pneumatiky, nástupní hliníkové lišty s logem R-line, multifunkční volant s hliníkovou dekorací a možností řazení v případě provedení s dvouspojkovou automatickou převodovkou DSG, mlhové světlomety, zadní ztmavená světla a prahy a přední nárazníky v designu R-line.

Navíc k výše zmíněnému rozšíření sériové výbavy v hodnotě 30 000 Kč, se ceny Passatu CC snižují v průměru o 42 000 Kč, a to navzdory zvýšení sazby DPH z 19 na 20 %. Celková výhoda pro zákazníka tak ve srovnání s rokem 2009 činí 72 000 Kč.

V nabídce značky Volkswagen dále přibylo provedení Passat CC BlueMotion Technology s motorem 2.0 TDI (103kW / 140k). Za příplatek 13 000 Kč získá zákazník vůz, který spotřebuje v průměru pouhých 4,9 l / 100km oproti 5,6 l / 100 km u klasického modelu s motorem 2.0 TDI. Passat CC BlueMotion Technology je pro úsporu paliva vybaven mj. systémem Start-Stop, či systémem pro obnovu kinetické energie při brzdění.

„Passat CC je perfektním doplněním řady Passat. Jeho originální karoserie, interiér vybavený i vzadu sportovními samostatnými sedadly, suverénní pohonné jednotky a technologické lahůdky ze světa luxusních vozů, z něj dělají jedinečný automobil. Protože obliba této verze stále roste, vycházíme naší novou nabídkou vstříc všem potenciálním zákazníkům,“ říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy společnosti Import VOLKSWAGEN Group.

V Passatu CC se uplatňuje řada pomocných systémů a zařízení podporujících dynamiku a bezpečnost jízdy, jako je „Lane Assist“, systém pro zachování směru jízdy v jízdním pruhu, nebo adaptivní řízení podvozku DCC pracující se třemi režimy tuhosti odpružení. Jedinečné je rovněž vedení bočních oken v bezrámových dveřích ve stylu kupé, či vysoce účinná klimatizační funkce sedadel, která byla dříve vyhrazena jen luxusní limuzíně Phaeton.

Volkswagen Passat CC je v nabídce výhradně s motory s přímým vstřikováním. Zážehové motory (TSI a FSI) podávají výkony 118 kW (160 k), 147 kW (200 k) a 220 kW (300 k), vznětové jednotky se vstřikováním common rail jsou k dispozici ve verzích 103 kW (140 k) a 125 kW (170 k).

Rozsáhlá sériová výbava Passat CC zahrnuje mj. sedmnáctipalcová hliníková kola „Phoenix“ s pneumatikami širokými 235 mm, chromované ozdobné doplňky v interiéru i exteriéru, čtyři ergonomická sportovní sedadla (samostatná sedadla vzadu), tříramenný kožený volant, automatická klimatizace, rádio s CD a MP3 přehrávačem (4 x 20 W), elektronický stabilizační systém ESP a automatické zapínání světlometů. Během první poloviny letošního roku pak bude nově možné přeměnit Passat CC objednáním třímístného zadního sedadla na pětimístnou verzi.

Stalo se
Testy aut
DS3 Performance Line Hybrid

DS3 Performance Line Hybrid – stylovka do města, která mi nesluší

Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?

Novinky
Kia Sportage (2026)

Kia Sportage (2026): Láká na facelift s Netflixem, hlasovým ovládáním a hybridem s předním náhonem

Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.

Novinky
BMW Speedtop

BMW Speedtop (2025) bere dech. Toto krásné kombi půjde skutečně do výroby

BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.

Novinky
Toyota Aygo X (2025)

Stylovější, silnější, úspornější. Toyota Aygo X z Kolína překvapila hybridem a technikou z Yarisu

Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.