Nový model Astra si pre všetkých priaznivcov značky Opel pripravil skvelý predvianočný darček: Čerstvý prírastok modelového radu značky s bleskom na znaku sa ozdobil titulom „Auto roka 2010 na Slovensku“!
O prestížnom ocenení rozhodovalo sedemnásť motoristických publicistov z popredných slovenských médií. Astra bojovala o priazeň novinárov v konkurencii 31 štvorkolesových noviniek, prvým úspechom bol postup do finálovej osmičky. Z tej potom po víkendových testovacích jazdách vyšiel víťaz.
Konečné výsledky ankety „Auto roka 2010 na Slovensku“:
1. Opel Astra 82 bodov 2. Škoda Yeti 73 3. Volkswagen Polo 67 4. Citroën C3 Picasso 43 5. Peugeot 3008 40 6. Mercedes-Benz E 26 7. Chevrolet Cruze 24 8. Toyota Prius 20„Astra sa ešte len udomácňuje v autosalónoch našich predajcov - a už má na konte rad významných ocenení,“ komentuje zisk titulu „Auto roka 2010 na Slovensku“ Stephane Chauville, riaditeľ zastúpenia automobilky Opel pre Slovensko a Českú republiku. „Astra už stihla vybojovať tretie miesto v európskej ankete “Car of the Year 2010“, v ČR získala v ankete „Auto roka 2010 Klubu motoristických novinárov“ striebro za domácou Škodou. A na Slovensku teraz všetko zavŕšila zlatým triumfom! Sme samozrejme nadšení, že nároční motoristickí novinári oceňujú kvalitu nášho nováčika, pretože ich názor je najlepším odporúčaním a vodítkom i pre bežných zákazníkov.“
Nový Opel Astra je v ponuke s ôsmimi rôznymi zážihovými a vznetovými motormi s výkonom od 74 kW/100k až po 132 kW/180k. Štandardná cena za veľmi dobre vybavený základný model Astra Essentia začína pri sume 14 310 €/431 103 Sk, pre prvých zákazníkov, ktorí si Astru kúpia do konca tohto roka, má Opel špeciálne uvádzacie ceny, začínajúce už od 13 310 €/400 977 Sk.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?