Peugeot 3008 plug-in - první velký Peugeot do zásuvky už za dva roky

ar7, 15. prosince 2009, 00:02 Google+

Na nedělní tiskové konferenci v rámci summitu COP 15 v Kodani vystoupila značka Peugeot s prohlášením, ve kterém shrnuje své záměry v oblasti udržitelné mobility a snižování dopadu automobilismu na životní prostředí.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
iOn

iOn | foto: Peugeot

Sdílejte článek

50% vozů značky Peugeot prodaných na evropském trhu za prvních devět měsíců roku 2009 emituje méně než 130 g CO2/km a 47,5% vozů v rámci celosvětových prodejů Značky za stejné období má emise nižší než 140 g CO2/km. Tato fakta staví z pohledu ekologické účinnosti produktů značku Peugeot v automobilovém sektoru mezi světovou špičku.

Této pozice Peugeot dosáhl optimalizací svých současných technologií (motor HDi, common rail + FAP, atmosférický benzinový motor s variabilním zdvihem ventilů VVT nebo přímé turbo vstřikování).

Ukázkou schopnosti Značky využívat všechny automobilové technologie, které dospěly do stádia možného uvedení na trh, je elektrický vůz vůz i0n, jehož obchodní uvedení je plánováno na konec roku 2010 a v nedávné době byla otevřena možnost zadávání prvních objednávek. Peugeot tímto ohlašuje svůj návrat na trh elektrických vozů, kde si až dodnes drží prvenství v počtu prodaných vozidel.

Systém Stop & Start bude ve velkém rozsahu zaváděn u sériových vozů a nejprodávanějších modelů řady. Nebude se tedy jednat o vybrané modely, ale o plošné zavádění této technologie u co největšího počtu vozidel, a to za dostupnou a konkurenceschopnou cenu. Podle podmínek provozu umožňuje tento systém při běžném používání vozu snížit spotřebu a emise o 8 až 15 %.

V roce 2011 bude na trh uveden Peugeot 3008 HYbrid4 - první nositel hybridní technologie budoucnosti, která nabízí prvotřídní jízdní potěšení (pohon 4x4) a současně až 35 procentní úsporu paliva a emisí CO2. V budoucnu budou tuto technologii využívat i další modely.

V roce 2012 Peugeot uvede na trh verzi 3008 plug-in HYbrid4 určenou v první fázi pro firemní vozové parky, kde má tato technologie své opodstatnění.

zdroj: Tisková zpráva Peugeot ČR

Vytisknout

Diskuze: Peugeot 3008 plug-in - první velký Peugeot do zásuvky už za dva roky

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

9-5

Novým majitelem Saabu bude pravděpodobně Spyker

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud