Dnešním dnem otevírá Peugeot možnost zadávání předběžných rezervací svého prvního elektrického vozu Peugeot i0n. Značka již podepsala dohody o záměru (letter of intent) s 9 evropskými podniky a úřady na první velkoodběry a projekty sdílení vozidel více subjekty (car-sharing).
Model i0n představuje nový automobilový směr v modelové řadě Peugeot. Soukromým zákazníkům, podnikatelům, firmám i státním úřadům nabízí řešení mobility v městském provozu s nulovými emisemi.
Svými výkony a dojezdem 130 km, za který vděčí zejména bateriovým článkům lithium-ion, přináší efektivní a současně maximálně ekologicky ohleduplnou odpověď na požadavky městské mobility.
V rámci nabídky značky Peugeot určené firemním zákazníkům projevilo o i0n zájem již 9 evropských společností pro jejich projekty sdílení vozidel.
Pro soukromé zákazníky byla otevřena možnost zadávání předběžných rezervací modelu i0n na internetových stránkách Peugeot v Německu, Velké Británii, Španělsku, Francii a Itálii.
Peugeot, průkopník a světová jednička na trhu elektrických vozů, zůstává se svým modelem 106 Electric vyráběným v letech 1995 až 2003 i nadále konstruktérem, který prodal nejvíce vozů s nulovými emisemi na světě.
Model i0n vyvinutý ve spolupráci s Mitsubishi Motor Company (MMC) byl představen v září na mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.