Dnešním dnem otevírá Peugeot možnost zadávání předběžných rezervací svého prvního elektrického vozu Peugeot i0n. Značka již podepsala dohody o záměru (letter of intent) s 9 evropskými podniky a úřady na první velkoodběry a projekty sdílení vozidel více subjekty (car-sharing).
Model i0n představuje nový automobilový směr v modelové řadě Peugeot. Soukromým zákazníkům, podnikatelům, firmám i státním úřadům nabízí řešení mobility v městském provozu s nulovými emisemi.
Svými výkony a dojezdem 130 km, za který vděčí zejména bateriovým článkům lithium-ion, přináší efektivní a současně maximálně ekologicky ohleduplnou odpověď na požadavky městské mobility.
V rámci nabídky značky Peugeot určené firemním zákazníkům projevilo o i0n zájem již 9 evropských společností pro jejich projekty sdílení vozidel.
Pro soukromé zákazníky byla otevřena možnost zadávání předběžných rezervací modelu i0n na internetových stránkách Peugeot v Německu, Velké Británii, Španělsku, Francii a Itálii.
Peugeot, průkopník a světová jednička na trhu elektrických vozů, zůstává se svým modelem 106 Electric vyráběným v letech 1995 až 2003 i nadále konstruktérem, který prodal nejvíce vozů s nulovými emisemi na světě.
Model i0n vyvinutý ve spolupráci s Mitsubishi Motor Company (MMC) byl představen v září na mezinárodním autosalonu ve Frankfurtu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.