Po troch rokoch užívania a predpokladaných 60 000 najazdených km dosiahne Mercedes-Benz E spomedzi limuzín svojej triedy najvyššiu zostatkovú hodnotu a to viac ako 60 percent pôvodnej ceny.
Vyplýva to z prognóz nezávislého nemeckého inštitútu pre prieskum trhu Bähr & Fess Forecast v Saarbrückene. Limuzína E 250 CDI BlueEFFICIENCY si pritom za tri roky zachová až 62,5 percent súčasnej hodnoty nového vozidla. Model T Mercedes E 200 CGI BlueEFFICIENCY bude mať v roku 2012 podľa uvedenej prognózy ešte 60 percent nadobúdacej hodnoty nového vozidla a kupé E 250 CDI BlueEFFICIENCY stále 58 percent.
Vďaka uvedenému prognózovanému najnižšiemu poklesu hodnoty označil časopis Auto-Bild nový mercedes E (opätovne ako jeho predchodcu) za Maestra hodnoty. Titul Maestro hodnoty pritom aktuálne získali mercedesy v ôsmich z celkovo 14 posudzovaných segmentov trhu.
Prehľad zostatkových hodnôt modelov Mercedes-Benz nájdete na tejto linke: http://www.daimlersk.sk/cms/_addimages/Prehlad_zostatkovych_hodnot.doc?467
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.