Novo dodávané úžitkové vozidlá značky Mercedes-Benz hmotnosti do 3,5 tony (kategória N1) obdobne ako u viacerých iných značiek už na Slovensku nemusia mať deliace steny (nazývané mreže). Stačia im nainštalované bezpečnostné fólie a označenie.
Odmrežovanie sa vzťahuje iba na novo evidované modely mercedesov tried: B (pri tomto vyhotovení štvormiestne), ML (päťmiestne), GLK (zvyšuje sa na päťmiestne i pri inštalácii ťažného zariadenia) a GL (podľa variantu vyhotovenia a motorizácie päť alebo šesťmiestne).
Vozidlá, ktoré už sú prihlásené do evidencie a majú inštalovanú deliacu stenu (mrežu) sa odmrežovať nesmú.
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.