Jazda po meste môže byť náročná, ale Nissan Qashqai je dostatočne odolný na to, aby ju zvládol. Nielenže dokáže čeliť výzvam preplnených ciest a manévrovaniu v úzkych uličkách, ale dokonca to zvláda štýlovo. Rovnako tak to vedia aj odborníci na mestské prekážky – parkouroví akrobati. Spoločnými silami teraz predvádzajú, ako prežiť v meste.
Nissan Sales Central & Eastern Europe – regionálna obchodná spoločnosť Nissan – spustila v týchto dňoch v celej strednej a východnej Európe marketingový projekt s názvom „Qashqai Commando“. Jeho cieľom je priblížiť osvedčený „mestuodolný“ imidž vozidla zákazníkom tak, ako ho môžu vidieť v televíznych reklamách.
Komando sa skladá z parkourového tímu, skupiny animátorov, troch vozidiel Qashqai so štýlovým dizajnom a jedného vozidla Qashqai v špeciálnej DJ úprave s jedinečným zvukovým a mixážnym systémom. Svoje pôsobenie začne komando predstavením pre média v jednotlivých krajinách. Potom bude nasledovať viac než tridsať jednodenných pouličných vystúpení a dílerských akcií v najväčších mestách strednej a východnej Európy. Na Slovensku bude show možné vidieť na troch miestach. Pripravované akcie budú podporené aj intenzívnou kampaňou v lokálnych rádiách (celkom 200 spotov).
Dílerské akcie ponúknu v prvom rade predĺženú otváraciu dobu, v priebehu ktorej budú mať zákazníci možnosť vyskúšať si vozidlá Qashqai a Qashqai+2 v modelovej verzii 09, uvidieť parkourovú show a vystúpenie Qashqai DJ, či otestovať svoje znalosti značky v malom kvíze o ceny.
No predovšetkým je pre nich pripravená špeciálna ponuka: Všetci zákazníci, ktorí si objednajú vozidlo Qashqai alebo Qashqai+2 do 30. septembra 2009, získajú zľavu 2 000 EUR.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.