Qashqai Commando - Najväčší marketingový projekt Nissanu v strednej Európe

Qashqai
Qashqai, foto: Nissan
Braňo Porubčan 18. září 2009 12:07
Sdílej:

Jazda po meste môže byť náročná, ale Nissan Qashqai je dostatočne odolný na to, aby ju zvládol. Nielenže dokáže čeliť výzvam preplnených ciest a manévrovaniu v úzkych uličkách, ale dokonca to zvláda štýlovo. Rovnako tak to vedia aj odborníci na mestské prekážky – parkouroví akrobati. Spoločnými silami teraz predvádzajú, ako prežiť v meste.

Nissan Sales Central & Eastern Europe – regionálna obchodná spoločnosť Nissan – spustila v týchto dňoch v celej strednej a východnej Európe marketingový projekt s názvom „Qashqai Commando“. Jeho cieľom je priblížiť osvedčený „mestuodolný“ imidž vozidla zákazníkom tak, ako ho môžu vidieť v televíznych reklamách.

Komando sa skladá z parkourového tímu, skupiny animátorov, troch vozidiel Qashqai so štýlovým dizajnom a jedného vozidla Qashqai v špeciálnej DJ úprave s jedinečným zvukovým a mixážnym systémom. Svoje pôsobenie začne komando predstavením pre média v jednotlivých krajinách. Potom bude nasledovať viac než tridsať jednodenných pouličných vystúpení a dílerských akcií v najväčších mestách strednej a východnej Európy. Na Slovensku bude show možné vidieť na troch miestach. Pripravované akcie budú podporené aj intenzívnou kampaňou v lokálnych rádiách (celkom 200 spotov).

Dílerské akcie ponúknu v prvom rade predĺženú otváraciu dobu, v priebehu ktorej budú mať zákazníci možnosť vyskúšať si vozidlá Qashqai a Qashqai+2 v modelovej verzii 09, uvidieť parkourovú show a vystúpenie Qashqai DJ, či otestovať svoje znalosti značky v malom kvíze o ceny.

No predovšetkým je pre nich pripravená špeciálna ponuka: Všetci zákazníci, ktorí si objednajú vozidlo Qashqai alebo Qashqai+2 do 30. septembra 2009, získajú zľavu 2 000 EUR.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.