Lancia už tradične na filmovom festivale v Benátkach

Delta
Delta, foto: Lancia
Braňo Porubčan 16. září 2009 13:24
Sdílej:

Značka Lancia sa tradične (už štvrtý rok) stala hlavným sponzorom benátskeho filmového festivalu. Spojenie s touto akciou nie je náhodné. Lancia tým dáva najavo, že kultúrny význam sveta strieborného plátna je blízky hodnotám značky.

Olivier François, CEO Lancia Automobiles, vysvetľuje: „Na základe našich skúseností z posledných rokov sme radi, že i naďalej môžeme sponzorovať svet filmu, ktorý pre nás predstavuje nadšenie, tradíciu a inováciu, eleganciu a temperament. Naša synergia je perfektná a sponzorstvom by sme radi náš vzťah s umením kinematografie ešte viac utvrdili. Film patrí do našich aktivít nielen na takýchto akciách, ale tiež v reklame. Kampane posledných rokov a úsilie, s akým sme z Lancie vytvorili medzinárodnú filmovú hviezdu vďaka jej hlavnej úlohe vo filme Angels & Demons, to len potvrdzujú.

Spolupráca značky s usporiadateľmi prebieha v niekoľkých rovinách. Jednou z nich je veľmi populárny bar Lancia Café, umiestnený na terase hotela Excelsior, kam chodia celebrity s obľubou na drink, alebo sa tu napríklad stretávajú s novinármi. Okrem toho tu prebieha celý rad zaujímavých akcií, vrátane niekoľkých, ktoré organizujú priamo zástupcovia značky Lancia.

Značka Lancia tiež dala organizátorom k dispozícii 50 luxusných vozidiel, ktoré dokonale stelesňujú taliansku eleganciu. V počte tridsiatich vozidiel je tu napríklad zastúpený vlajkový model Lancia Delta, navrhnutý pre potreby náročných biznismenov a diplomatické a vládne kruhy. Po celú dobu trvania festivalu bude kolóna vozidiel Lancia voziť osobnosti a hviezdy strieborného plátna po ostrovčeku Lido, kde sa festival koná, a tiež ich dopraví k červenému kobercu.

Témata:
Stalo se
Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.

Novinky
Toyota RAV4 (2026)

Proč je nová Toyota RAV4 větší novinkou, než si myslíte?

Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.