Značka Lancia sa tradične (už štvrtý rok) stala hlavným sponzorom benátskeho filmového festivalu. Spojenie s touto akciou nie je náhodné. Lancia tým dáva najavo, že kultúrny význam sveta strieborného plátna je blízky hodnotám značky.
Olivier François, CEO Lancia Automobiles, vysvetľuje: „Na základe našich skúseností z posledných rokov sme radi, že i naďalej môžeme sponzorovať svet filmu, ktorý pre nás predstavuje nadšenie, tradíciu a inováciu, eleganciu a temperament. Naša synergia je perfektná a sponzorstvom by sme radi náš vzťah s umením kinematografie ešte viac utvrdili. Film patrí do našich aktivít nielen na takýchto akciách, ale tiež v reklame. Kampane posledných rokov a úsilie, s akým sme z Lancie vytvorili medzinárodnú filmovú hviezdu vďaka jej hlavnej úlohe vo filme Angels & Demons, to len potvrdzujú.
Spolupráca značky s usporiadateľmi prebieha v niekoľkých rovinách. Jednou z nich je veľmi populárny bar Lancia Café, umiestnený na terase hotela Excelsior, kam chodia celebrity s obľubou na drink, alebo sa tu napríklad stretávajú s novinármi. Okrem toho tu prebieha celý rad zaujímavých akcií, vrátane niekoľkých, ktoré organizujú priamo zástupcovia značky Lancia.
Značka Lancia tiež dala organizátorom k dispozícii 50 luxusných vozidiel, ktoré dokonale stelesňujú taliansku eleganciu. V počte tridsiatich vozidiel je tu napríklad zastúpený vlajkový model Lancia Delta, navrhnutý pre potreby náročných biznismenov a diplomatické a vládne kruhy. Po celú dobu trvania festivalu bude kolóna vozidiel Lancia voziť osobnosti a hviezdy strieborného plátna po ostrovčeku Lido, kde sa festival koná, a tiež ich dopraví k červenému kobercu.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?