Značka Lancia sa tradične (už štvrtý rok) stala hlavným sponzorom benátskeho filmového festivalu. Spojenie s touto akciou nie je náhodné. Lancia tým dáva najavo, že kultúrny význam sveta strieborného plátna je blízky hodnotám značky.
Olivier François, CEO Lancia Automobiles, vysvetľuje: „Na základe našich skúseností z posledných rokov sme radi, že i naďalej môžeme sponzorovať svet filmu, ktorý pre nás predstavuje nadšenie, tradíciu a inováciu, eleganciu a temperament. Naša synergia je perfektná a sponzorstvom by sme radi náš vzťah s umením kinematografie ešte viac utvrdili. Film patrí do našich aktivít nielen na takýchto akciách, ale tiež v reklame. Kampane posledných rokov a úsilie, s akým sme z Lancie vytvorili medzinárodnú filmovú hviezdu vďaka jej hlavnej úlohe vo filme Angels & Demons, to len potvrdzujú.
Spolupráca značky s usporiadateľmi prebieha v niekoľkých rovinách. Jednou z nich je veľmi populárny bar Lancia Café, umiestnený na terase hotela Excelsior, kam chodia celebrity s obľubou na drink, alebo sa tu napríklad stretávajú s novinármi. Okrem toho tu prebieha celý rad zaujímavých akcií, vrátane niekoľkých, ktoré organizujú priamo zástupcovia značky Lancia.
Značka Lancia tiež dala organizátorom k dispozícii 50 luxusných vozidiel, ktoré dokonale stelesňujú taliansku eleganciu. V počte tridsiatich vozidiel je tu napríklad zastúpený vlajkový model Lancia Delta, navrhnutý pre potreby náročných biznismenov a diplomatické a vládne kruhy. Po celú dobu trvania festivalu bude kolóna vozidiel Lancia voziť osobnosti a hviezdy strieborného plátna po ostrovčeku Lido, kde sa festival koná, a tiež ich dopraví k červenému kobercu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.