Značka Lancia sa tradične (už štvrtý rok) stala hlavným sponzorom benátskeho filmového festivalu. Spojenie s touto akciou nie je náhodné. Lancia tým dáva najavo, že kultúrny význam sveta strieborného plátna je blízky hodnotám značky.
Olivier François, CEO Lancia Automobiles, vysvetľuje: „Na základe našich skúseností z posledných rokov sme radi, že i naďalej môžeme sponzorovať svet filmu, ktorý pre nás predstavuje nadšenie, tradíciu a inováciu, eleganciu a temperament. Naša synergia je perfektná a sponzorstvom by sme radi náš vzťah s umením kinematografie ešte viac utvrdili. Film patrí do našich aktivít nielen na takýchto akciách, ale tiež v reklame. Kampane posledných rokov a úsilie, s akým sme z Lancie vytvorili medzinárodnú filmovú hviezdu vďaka jej hlavnej úlohe vo filme Angels & Demons, to len potvrdzujú.
Spolupráca značky s usporiadateľmi prebieha v niekoľkých rovinách. Jednou z nich je veľmi populárny bar Lancia Café, umiestnený na terase hotela Excelsior, kam chodia celebrity s obľubou na drink, alebo sa tu napríklad stretávajú s novinármi. Okrem toho tu prebieha celý rad zaujímavých akcií, vrátane niekoľkých, ktoré organizujú priamo zástupcovia značky Lancia.
Značka Lancia tiež dala organizátorom k dispozícii 50 luxusných vozidiel, ktoré dokonale stelesňujú taliansku eleganciu. V počte tridsiatich vozidiel je tu napríklad zastúpený vlajkový model Lancia Delta, navrhnutý pre potreby náročných biznismenov a diplomatické a vládne kruhy. Po celú dobu trvania festivalu bude kolóna vozidiel Lancia voziť osobnosti a hviezdy strieborného plátna po ostrovčeku Lido, kde sa festival koná, a tiež ich dopraví k červenému kobercu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?