Nově koncipovaný pavilon ŠKODA v Autostadtu Wolfsburg opět otvořen

Braňo Porubčan, 7. srpna 2009, 15:47 Google+

Pro návštěvníky areálu Autostadt ve Wolfsburgu se v sobotu 8. srpna 2009 opět otevřou dveře nově koncipovaného pavilonu společnosti Škoda Auto. Pozměněný stánek, prezentující tradiční českou automobilku, dnes za přítomnosti předsedy představenstva koncernu Volkswagen Prof. Dr. Martina Winterkorna slavnostně otevřeli Reinhard Jung, předseda představenstva společnosti Škoda Auto a Otto Ferdinand Wachs, jednatel společnosti Autostadt.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda

Škoda | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

„Škoda se v uplynulých letech vyvinula v automobilovou značku mezinárodního významu a dnes patří mezi automobilky s největším růstem. Škoda je silnou samostatnou značkou v silném koncernu. Nová koncepce a uspořádání pavilonu Škoda ve wolfsburském Autostadtu dokumentuje velice pozitivní vývoj naší značky“, řekl v rámci svého projevu Reinhard Jung.

"Těší nás, že přebudovaný pavilon tradiční značky Škoda bude moci hostům centra Autostadt nabídnout novou prezentaci firmy. Jednotlivé koncernové značky mají pro nás jakožto komunikační platformu koncernu Volkswagen AG mimořádný význam a přitahují mnoho návštěvníků, nejinak je tomu i u pavilonu značky Škoda, který se nachází v srdci Autostadtu, " řekl Otto Ferdinand Wachs ve svém uvítacím proslovu.

Zcela přepracovanou prezentaci značky Škoda charakterizuje prosvětlené a lákavé prostředí, v jehož centru jsou vedle představení aktuálních modelových řad i hlavní hodnoty značky, označované jako „Human Touch“ a „Simply Clever“. Vnější architektura, dílo známého českého architekta Prof. Dr. Bořka Šípka, zůstala zachována. Jeho renomovaná díla se m.j. nachází i v Museum of Modern Art v New Yorku, v Muzeu dekorativního umění v Paříži, další díla hostí též Vitra Design Museum ve Weilu nad Rýnem. Na velkorysé ploše o velikosti 650 metrů čtverečních mohou návštěvníci prozkoumat čtyři zóny, v nichž se vše točí kolem značky a jejích produktů. Za tímto účelem byly odstraněny vnitřní stěny a kopule nad středem expozice je prosklená - zde v centru pavilonu je v současné době vystaven vůz Škoda Yeti - nový kompaktní model kategorie SUV.

Po zářivě bílých stěnách a podlahách se táhnou dynamicky klenuté linky, které vedou návštěvníky expozicí. Barevný kontrast dodávají četné grafiky. Autorům z agentur Milla&Partner a Triad Berlin se podařilo spojit architekturu, inscenaci jednotlivých témat a světlo do mimořádně působivého prostorového zážitku. Díky novému prostorovému konceptu z každého detailu vyzařuje modernost, srozumitelnost a vlastní identita.

Na modelovou řadu GreenLine tak upozorňuje „Stěna z živých květin“. V centru přitom stojí model Fabia Combi GreenLine, který s emisí 109 g/km CO2 reprezentuje varianty vozů značky Škoda se sníženou spotřebou a minimalizovanými emisemi škodlivin. Fabia GreenLine je logickým pokračováním ekologického myšlení společnosti Škoda Auto. Hospodárné motory se sníženými emisemi škodlivin, použití materiálů, šetrných vůči přírodním zdrojům a výrobní procesy s optimalizovanou spotřebou energií - to jsou významné pilíře podnikové filozofie.

Tím navazuje Škoda Auto na koncernové hodnoty, se kterými centrum Autostadt každoročně seznamuje více než dva miliony návštěvníků. Autostadt seznamuje s tím, proč kvalita znamená bezpečnost, jak jdou ruku v ruce výkon a trvale udržitelný růst a co pro podnik znamená být vstřícný ke svým zákazníkům. S více než 18,5 miliony návštěvníků od svého založení v roce 2000 patří Autostadt mezi největší zábavní parky a nejoblíbenější turistické destinace v Evropě. 363 dní v roce Vás zve k exkurzi do světa mobility. (Další informace najdete na adrese www.autostadt.de.)

Vytisknout

Diskuze: Nově koncipovaný pavilon ŠKODA v Autostadtu Wolfsburg opět otvořen

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Civic Type-R

Honda Civic Type R má namierené na japonský trh

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud