V úterý 30.6. 2009 podepsala skupina AUTO PALACE GROUP, jmenovitě jedna z jejích společností, Auto Palace Vysočany s.r.o.)* se zástupci NISSAN SALES CENTRAL AND EASTERN EUROPE smlouvu, kterou dealer získává exkluzivitu na prodej a servis supersportovního modelu Nissan GTR pro Českou republiku.
Generální ředitel skupiny AUTO PALACE GROUP, ing. Jindřich Nevrla k podpisu smlouvy uvedl: „Nissan GTR je opravdu mimořádný vůz. V současné době je na českém trhu evidováno přes 45 objednávek, většina z nich pod zálohou. Tento objem de facto odpovídá i kvótě přidělené pro Českou republiku do konce letošního roku.“ A dále prozradil: “Na prvních 20 vozů se mohou zákazníci těšit v říjnu, zbývajících 25 vozů přijde pak v průběhu listopadu a prosince. Další zájemce budeme schopni uspokojit v prvním kvartále 2010, kdy máme již naplánovaných do výroby dalších 15 kousků tohoto unikátního sportovního “náčiní“.“
Show-room i zázemí dealerství Auto Palace Vysočany procházejí za provozu rozsáhlou rekonstrukcí, která též akcentuje vysoké požadavky na exkluzivní prodej modelu Nissan GTR.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.