Peugeot Česká republika vyhlašuje od 1. července 2009 nové stálé ceníky platné pro vybrané modelové řady Peugeot. Aktuální ceny byly oproti původním sníženy řádově o desetitisíce korun.
Peugeot 206+, uvedený na český trh v březnu 2009, je nyní v prodeji za stálou cenu od 217 900 Kč. Od července je nabídka posílena také o benzinový motor 1.4 spojený s manuální pětistupňovou převodovkou. Verze vybavená tímto motorem (výhradně pětidveřová) je nabízena za cenu od 239 900 Kč.
Modelová řada 207, která právě prošla faceliftem, získala nové atraktivnější ceny začínající na hranici 254 900 Kč pro verzi karoserie hatchback, 289 900 Kč pro SW a 509 900 Kč pro nejprodávanější kupé kabriolet v Evropě – Peugeot 207 CC.
Stálé ceny byly sníženy i u kompletní modelové řady Peugeot 308, a to včetně čerstvě uvedené novinky 308 CC. První cena pětidveřového hatchbacku začíná po snížení o 78 000 Kč na hranici 349 900 Kč. O stejnou částku klesla první cena verze SW na 374 900 Kč. Novinku 308 CC lze zakoupit za cenu od 590 900 Kč, přičemž u nejvyšší úrovně výbavy GT došlo ke snížení o více než 33 000 Kč ve srovnání s ceníkem platným při uvedení.
Pro Peugeot 407 sedan i SW platí nové stálé ceny snížené oproti původnímu ceníku o 95 000 Kč, a to pro všechny úrovně výbavy i motorizace. Speciální série 407 Excellence zůstává nadále v prodeji za akční cenu 495 700 Kč (bez DPH).
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.