Peugeot Česká republika vyhlašuje od 1. července 2009 nové stálé ceníky platné pro vybrané modelové řady Peugeot. Aktuální ceny byly oproti původním sníženy řádově o desetitisíce korun.
Peugeot 206+, uvedený na český trh v březnu 2009, je nyní v prodeji za stálou cenu od 217 900 Kč. Od července je nabídka posílena také o benzinový motor 1.4 spojený s manuální pětistupňovou převodovkou. Verze vybavená tímto motorem (výhradně pětidveřová) je nabízena za cenu od 239 900 Kč.
Modelová řada 207, která právě prošla faceliftem, získala nové atraktivnější ceny začínající na hranici 254 900 Kč pro verzi karoserie hatchback, 289 900 Kč pro SW a 509 900 Kč pro nejprodávanější kupé kabriolet v Evropě – Peugeot 207 CC.
Stálé ceny byly sníženy i u kompletní modelové řady Peugeot 308, a to včetně čerstvě uvedené novinky 308 CC. První cena pětidveřového hatchbacku začíná po snížení o 78 000 Kč na hranici 349 900 Kč. O stejnou částku klesla první cena verze SW na 374 900 Kč. Novinku 308 CC lze zakoupit za cenu od 590 900 Kč, přičemž u nejvyšší úrovně výbavy GT došlo ke snížení o více než 33 000 Kč ve srovnání s ceníkem platným při uvedení.
Pro Peugeot 407 sedan i SW platí nové stálé ceny snížené oproti původnímu ceníku o 95 000 Kč, a to pro všechny úrovně výbavy i motorizace. Speciální série 407 Excellence zůstává nadále v prodeji za akční cenu 495 700 Kč (bez DPH).
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.