Najväčšie slovenské obchodno-servisné centrum spoločnosti Motor-Car Group, určené najmä pre vozidlá Mercedes-Benz i ďalšie značky koncernu Daimler, začalo po svojej dostavbe v júni poskytovať rozšírené služby domácim i zahraničným motoristom v Bratislave na Tuhovskej ulici oproti Zlatým Pieskom.
Dostavba centra v hodnote 1,53 milióna eur (46,2 milióna Sk) sa uskutočnila zhruba za štyri mesiace, pričom sa vytvorili nové priestory spojením areálu služieb pre nákladné vozidlá (pôvodná investícia 102,5 miliónov Sk), s areálom osobných (pôvodná investícia 138 miliónov Sk).
V obchodno-servisnom centre na Zlatých Pieskoch sa tak už postupne preinvestovala hodnota 33,54 milióna eur (vyše 1,01 miliardy Sk). Spoločnosť Motor Car Group doposiaľ vynaložila na vybudovanie svojich obchodno-servisných centier na celom Slovensku, vrátane Zlatých Pieskov, celkovo sumu v hodnote 67,9 milióna eur (okolo 2,05 miliardy Sk).
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.