Čeští „píárové“ ocenili komunikační projekt při uvedení nové Ibizy

Braňo Porubčan, 11. června 2009, 12:48 Google+

Komunikační projekt „Express your emotions“, který se stal jedním z nosných prvků při loňském uvedení nového SEATu Ibiza na náš trh, získal významné ocenění v České ceně za Public relations.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Ibiza

Ibiza | foto: Seat ČR

Sdílejte článek

V této nejprestižnější české profesní soutěži, vyhlašované Asociací Public Relations Agentur, obsadil v nejnabitější kategorii B2C v konkurenci 23 projektů třetí místo.

„Nový SEAT Ibiza si přímo říkal o zcela nové a netradiční pojetí prezentace,“ říká Filip Stoulil, marketingový manažer značky SEAT. „Vzhledem k předchozí spolupráci s Akademií výtvarných umění tak vznikl nápad připravit výtvarnou soutěž pro studenty, kteří by se pokusili vyjádřit svoje emoce, jež v nich moderní automobil vyvolává a vymyslet pro karoserii nového vozu SEAT Ibiza speciální design.“

Studenti dostali v rámci dvoukolové soutěže za úkol „pokreslit, pomalovat, potisknout..., prostě graficky vyladit nový model SEAT Ibiza“. Odměnou pro vítěze, jímž se stal student třetího ročníku AVU Tomáš Jetela, byla semestrální stáž na umělecké Universitě Complutense v Madridu.

Projekt jednoznačně splnil svůj cíl: přitáhl masovou pozornost médií k novému modelu, přičemž většina textů zdůrazňovala klíčové hodnoty nové Ibizy – orientaci na design, mladistvost, sportovnost. Celkem o novém modelu vyšlo 744 článků. Díky tomu se Ibiza stala vůbec nejlépe mediálně přijatým modelem SEAT na českém trhu.

Českou cenu za PR vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur ČR. Oceněny jsou projekty, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.

Tato profesní soutěž je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, komunikačním oddělením firem, jednotlivcům, státním orgánům i subjektům z nevládního sektoru.

Projekt Express your emotions/Arte Emoción 2 připravila pro importéra SEAT agentura AC&C Public Relations ve spolupráci s agenturou WMC Grey a Akademií výtvarných umění.

Vytisknout

Diskuze: Čeští „píárové“ ocenili komunikační projekt při uvedení nové Ibizy

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Corvette Sport Wagon

Superior 54 - retro kombík odvozený od Corvetty

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud