Komunikační projekt „Express your emotions“, který se stal jedním z nosných prvků při loňském uvedení nového SEATu Ibiza na náš trh, získal významné ocenění v České ceně za Public relations.
V této nejprestižnější české profesní soutěži, vyhlašované Asociací Public Relations Agentur, obsadil v nejnabitější kategorii B2C v konkurenci 23 projektů třetí místo.
„Nový SEAT Ibiza si přímo říkal o zcela nové a netradiční pojetí prezentace,“ říká Filip Stoulil, marketingový manažer značky SEAT. „Vzhledem k předchozí spolupráci s Akademií výtvarných umění tak vznikl nápad připravit výtvarnou soutěž pro studenty, kteří by se pokusili vyjádřit svoje emoce, jež v nich moderní automobil vyvolává a vymyslet pro karoserii nového vozu SEAT Ibiza speciální design.“
Studenti dostali v rámci dvoukolové soutěže za úkol „pokreslit, pomalovat, potisknout..., prostě graficky vyladit nový model SEAT Ibiza“. Odměnou pro vítěze, jímž se stal student třetího ročníku AVU Tomáš Jetela, byla semestrální stáž na umělecké Universitě Complutense v Madridu.
Projekt jednoznačně splnil svůj cíl: přitáhl masovou pozornost médií k novému modelu, přičemž většina textů zdůrazňovala klíčové hodnoty nové Ibizy – orientaci na design, mladistvost, sportovnost. Celkem o novém modelu vyšlo 744 článků. Díky tomu se Ibiza stala vůbec nejlépe mediálně přijatým modelem SEAT na českém trhu.
Českou cenu za PR vyhlašuje Asociace Public Relations Agentur ČR. Oceněny jsou projekty, které nejlépe vycházejí z podnikatelské strategie zadavatele, obsahují kreativní řešení, jsou v souladu s etickými pravidly oboru a mají prokazatelně pozitivní dopad na podnikání a reputaci zadavatele.
Tato profesní soutěž je otevřená všem subjektům působícím v České republice, které poskytují služby v oblasti public relations, tedy PR agenturám, komunikačním oddělením firem, jednotlivcům, státním orgánům i subjektům z nevládního sektoru.
Projekt Express your emotions/Arte Emoción 2 připravila pro importéra SEAT agentura AC&C Public Relations ve spolupráci s agenturou WMC Grey a Akademií výtvarných umění.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?