Volkswagen Užitkové vozy má pro všechny zákazníky výhodnou letní nabídku. Pokud nechtějí během letních měsíců v kabině vozu trpět horkem, je pro ně připraven Volkswagen Transporter ve všech provedeních s klimatizací za příplatek pouhých 5000 Kč bez DPH.
• Klimatizace za pouhých 5000 Kč bez DPH
• Akce platí pro všechny modely Transporter do 31. srpna 2009
Akční modely Transporter již nyní přináší zákazníkům bohatou sériovou výbavu, která navíc zahrnuje např. elektrické ovládání oken a zrcátek, centrální zamykání, zadní křídlové dveře, přípravu pro montáž rádia, dvoumístné sedadlo spolujezdce a stabilizační systém ESP pro skříňové modely. Ještě vyšší úroveň komfortu a bezpečnosti teď poskytne klimatizace, kterou lze objednat za pouhých 5000 Kč (bez DPH), což znamená zvýhodnění pro zákazníka ve výši až 26 239 Kč (bez DPH). Akce se vztahuje na všechny modely Transport a platí do 31.8.2009.
Všestrannost páté generace legendárních užitkových vozů Volkswagen Transporter dokládá více než 250 nabízených variant skříňových dodávek, kombi, valníků a podvozků pro nejrůznější nástavby s jednoduchou nebo dvojitou kabinou. Zákazníci mají na výběr dva rozvory, tři výšky střechy a čtyři hmotnostní třídy. Suverénní výkony při nízké spotřebě zajišťuje paleta moderních vznětových a zážehových motorů, jež vynikají rovněž příkladnou kultivovaností běhu, spolehlivostí a nízkými nároky na údržbu. Pečlivě naladěný podvozek spojuje zdánlivé protiklady v podobě komfortního odpružení a bezpečných jízdních vlastností. Robustní konstrukce Transporterů umožňuje bezproblémový provoz také mimo zpevněné cesty, a to díky na přání dodávanému pohonu všech kol 4Motion.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?