Cena již v základu bohatě vybaveného IS 250C byla stanovena na 1,289.000,- Kč vč. DPH. Objednávky prodejci přijímají už nyní.
Po modelech IS 220d, IS 250 a supersportovním sedanu IS F přichází třetí varianta modelové řady IS – lifestylově zaměřený model pro vyznavače jízdy pod otevřeným nebem. V novém modelu IS 250C se snoubí sportovní elegance sedanu modelové řady IS s technickou dokonalostí, jejímž výsledkem je harmonie komfortu a radosti z jízdy s každodenní použitelností. Lehké skládací střeše z hliníku stačí pouhých 20 sekund na instalaci, či uložení. Její nebývale kompaktní mechanizmus umožňuje zachovat velký zavazadlový prostor (420 l při instalované střeše / 165 l při uložené), pohodlné nastupování pro zadní cestující i prostorný interiér v zadní části vozu.
IS 250C používá vysoce kultivovaný zážehový agregát 2,5 l V6 z modelu IS 250 o výkonu 153 kW / 208k v kombinaci se šestistupňovou automatickou převodovkou. Vyšší torzní tuhost u IS 250C přispívá k jízdnímu pohodlí a špičkovému komfortu typickému pro značku Lexus, přičemž míra hluku, vibrací a chvění nového modelu zůstává stejně nízká jako u sedanu IS.
Nový IS 250C byl zkonstruován s cílem dosáhnout maximálního pětihvězdičkového ohodnocení v evropských nárazových testech organizace NCAP. Ve standardní výbavě můžeme nalézt celkem 8 airbagů včetně kolenních pro řidiče a spolujezdce či systém integrovaného řízení dynamiky vozidla VDIM.
Do bohaté standardní výbavy Lexusu IS 250C mimo jiné patří:- 18“ kola z lehkých slitin- Kožené čalounění s elektricky ovládanými a vyhřívanými sedadly- Elektricky nastavitelný volant- Kontrola tlaku vzduchu v pneumatikách – TPWS- Parkovací asistent – senzory vpředu i vzadu- Odvrtávané sportovní hliníkové pedály- Kožený multifunkční volant, elektricky nastavitelný ve dvou osách- Systém bezklíčového nastupování a startování “Smart Entry and Start”- 8 airbagů včetně kolenních pro řidiče i spolujezdce- Připojení mobilního telefonu pomocí Bluetooth®- Tempomat- Brzdová a zadní světla z LED diod- Dešťový senzor- VDIM (Integrované řízení dynamiky vozidla)- Dvouzónová elektronicky řízená klimatizace- Samostmívací vnitřní zpětné zrcátko- Vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie- elektricky ovládaná, sklopná a vyhřívaná s integrovanými směrovými světly
Cena modelu IS 250C ve standardní výbavě činí 1,289.000,- Kč vč. DPH. Vůz lze objednávat již nyní, u prodejců bude k vidění ve druhé polovině července.
Facelift populárního korejského crossoveru Kia Sportage přináší kromě kosmetických úprav i technologický skok. Nový infotainment zvládne streamování videa, aktualizace přes internet i platby za parkování. Pod kapotou se objeví výkonnější hybridy s novou automatickou převodovkou a poprvé i plug-in verze s pohonem předních kol.
BMW na prestižním festivalu elegance u jezera Como představilo vůz, který bere dech. Nový model Speedtop navazuje na loňské koncepty a tentokrát nepůjde jen o výstavní kus – limitovaná série 70 vozů s osmiválcem pod kapotou míří do výroby. Design, luxus a výkon v unikátním shooting braku, který si ale běžný smrtelník nekoupí.
Nejmenší model Toyoty dostal to, co u městských vozů nevídáme – silný full-hybridní pohon. Omlazené Aygo X nejen že výrazně posílilo, ale nově nabídne i techniku z větších modelů a lepší výbavu. A to všechno dál vyrábějí čeští dělníci v Kolíně.
Čínský výrobce Zeekr, vlastněný koncernem Geely, odhalil ceny a specifikace nového elektrického SUV Zeekr 7X pro Austrálii i Evropu. Prémiově laděný elektromobil, který vznikl pod taktovkou evropských vývojářů, míří přímo proti Tesle Model Y, Audi Q6 e-tron či BMW iX3. S dojezdem až 870 km, extrémně rychlým nabíjením a výbavou srovnatelnou s luxusní třídou může výrazně zamíchat kartami v segmentu.
Francouzská značka Alpine oficiálně představila svůj první elektrický crossover. Novinka s označením A390 navazuje na loňský koncept a zaujme nejen ostře řezaným designem, ale především technikou: pod kapotou má tři elektromotory, až 470 koní a baterii s kapacitou 89 kWh. Do prodeje půjde koncem roku.
Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.
Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.
Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout?
Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.
Toyota udělala revoluční krok. Její nejprodávanější SUV RAV4 bude od modelového roku 2026 k mání výhradně jako hybrid nebo plug-in hybrid. Bez čistě benzínové varianty tak míří ke stovkám tisíc Američanů, kteří si změny ani nemusí všimnout – a přesto začnou jezdit čistěji.
Čínská technologická značka Xiaomi oficiálně představila svůj druhý elektromobil – sportovní SUV YU7. S dojezdem přes 830 kilometrů, výkonem až 681 koní a vzhledem evokujícím Ferrari Purosangue má YU7 ambici stát se vážnou konkurencí Tesly Model Y – alespoň na domácím trhu.
Toyota odhalila šestou generaci svého úspěšného SUV RAV4. Vizuálně navazuje na dosavadní model, ale uvnitř přináší výrazné technologické novinky. Hybrid i plug-in hybrid slibují vyšší výkon, inteligentní využití energie podle trasy v navigaci a posun k softwarově definovanému vozu.