Cena již v základu bohatě vybaveného IS 250C byla stanovena na 1,289.000,- Kč vč. DPH. Objednávky prodejci přijímají už nyní.
Po modelech IS 220d, IS 250 a supersportovním sedanu IS F přichází třetí varianta modelové řady IS – lifestylově zaměřený model pro vyznavače jízdy pod otevřeným nebem. V novém modelu IS 250C se snoubí sportovní elegance sedanu modelové řady IS s technickou dokonalostí, jejímž výsledkem je harmonie komfortu a radosti z jízdy s každodenní použitelností. Lehké skládací střeše z hliníku stačí pouhých 20 sekund na instalaci, či uložení. Její nebývale kompaktní mechanizmus umožňuje zachovat velký zavazadlový prostor (420 l při instalované střeše / 165 l při uložené), pohodlné nastupování pro zadní cestující i prostorný interiér v zadní části vozu.
IS 250C používá vysoce kultivovaný zážehový agregát 2,5 l V6 z modelu IS 250 o výkonu 153 kW / 208k v kombinaci se šestistupňovou automatickou převodovkou. Vyšší torzní tuhost u IS 250C přispívá k jízdnímu pohodlí a špičkovému komfortu typickému pro značku Lexus, přičemž míra hluku, vibrací a chvění nového modelu zůstává stejně nízká jako u sedanu IS.
Nový IS 250C byl zkonstruován s cílem dosáhnout maximálního pětihvězdičkového ohodnocení v evropských nárazových testech organizace NCAP. Ve standardní výbavě můžeme nalézt celkem 8 airbagů včetně kolenních pro řidiče a spolujezdce či systém integrovaného řízení dynamiky vozidla VDIM.
Do bohaté standardní výbavy Lexusu IS 250C mimo jiné patří:- 18“ kola z lehkých slitin- Kožené čalounění s elektricky ovládanými a vyhřívanými sedadly- Elektricky nastavitelný volant- Kontrola tlaku vzduchu v pneumatikách – TPWS- Parkovací asistent – senzory vpředu i vzadu- Odvrtávané sportovní hliníkové pedály- Kožený multifunkční volant, elektricky nastavitelný ve dvou osách- Systém bezklíčového nastupování a startování “Smart Entry and Start”- 8 airbagů včetně kolenních pro řidiče i spolujezdce- Připojení mobilního telefonu pomocí Bluetooth®- Tempomat- Brzdová a zadní světla z LED diod- Dešťový senzor- VDIM (Integrované řízení dynamiky vozidla)- Dvouzónová elektronicky řízená klimatizace- Samostmívací vnitřní zpětné zrcátko- Vnější zpětná zrcátka v barvě karoserie- elektricky ovládaná, sklopná a vyhřívaná s integrovanými směrovými světly
Cena modelu IS 250C ve standardní výbavě činí 1,289.000,- Kč vč. DPH. Vůz lze objednávat již nyní, u prodejců bude k vidění ve druhé polovině července.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.