Honda dnes oznámila, že její model Insight získal v Japonsku titul nejlépe prodávaného automobilu podle počtu registrací nových vozidel v měsíci dubnu 2009.
V dubnu bylo prodáno celkem 10 481 těchto vozů (zdroj: Japonská asociace dealerů automobilů). Je to poprvé v historii, kdy se v průběhu měsíce stal nejprodávanějším vozem v Japonsku hybridní automobil.V kalendářním roce 2008 a i ve fiskálním roce končícím 31. březnem 2009 se nejlépe prodávaným novým vozem v Japonsku stala Honda Fit (v Evropě Jazz). Model Fit se v březnu 2009 stal po čtvrtý měsíc v řadě od prosince 2008 nejlépe prodávaným automobilem a v průběhu dubna jej na této pozici předběhl model Insight. Stalo se tak vůbec poprvé, že vozy značky Honda obsadily v tomto hodnocení prodejnosti dvě nejvyšší příčky.
Od zahájení prodeje 6. února 2009 si nový Insight oblíbilo široké spektrum zákazníků, a to zejména pro jeho vynikající ekologické parametry, snadné ovládání, lehkou a komfortní jízdu a v neposlední řadě i pro jeho dostupnou cenu.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?