V dubnu bylo prodáno celkem 10 481 těchto vozů (zdroj: Japonská asociace dealerů automobilů). Je to poprvé v historii, kdy se v průběhu měsíce stal nejprodávanějším vozem v Japonsku hybridní automobil.
V kalendářním roce 2008 a i ve fiskálním roce končícím 31. březnem 2009 se nejlépe prodávaným novým vozem v Japonsku stala Honda Fit (v Evropě Jazz). Model Fit se v březnu 2009 stal po čtvrtý měsíc v řadě od prosince 2008 nejlépe prodávaným automobilem a v průběhu dubna jej na této pozici předběhl model Insight. Stalo se tak vůbec poprvé, že vozy značky Honda obsadily v tomto hodnocení prodejnosti dvě nejvyšší příčky.
Od zahájení prodeje 6. února 2009 si nový Insight oblíbilo široké spektrum zákazníků, a to zejména pro jeho vynikající ekologické parametry, snadné ovládání, lehkou a komfortní jízdu a v neposlední řadě i pro jeho dostupnou cenu.