Honda dnes oznámila, že její model Insight získal v Japonsku titul nejlépe prodávaného automobilu podle počtu registrací nových vozidel v měsíci dubnu 2009.
V dubnu bylo prodáno celkem 10 481 těchto vozů (zdroj: Japonská asociace dealerů automobilů). Je to poprvé v historii, kdy se v průběhu měsíce stal nejprodávanějším vozem v Japonsku hybridní automobil.V kalendářním roce 2008 a i ve fiskálním roce končícím 31. březnem 2009 se nejlépe prodávaným novým vozem v Japonsku stala Honda Fit (v Evropě Jazz). Model Fit se v březnu 2009 stal po čtvrtý měsíc v řadě od prosince 2008 nejlépe prodávaným automobilem a v průběhu dubna jej na této pozici předběhl model Insight. Stalo se tak vůbec poprvé, že vozy značky Honda obsadily v tomto hodnocení prodejnosti dvě nejvyšší příčky.
Od zahájení prodeje 6. února 2009 si nový Insight oblíbilo široké spektrum zákazníků, a to zejména pro jeho vynikající ekologické parametry, snadné ovládání, lehkou a komfortní jízdu a v neposlední řadě i pro jeho dostupnou cenu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?