Blížící se 15. ročník Pražského mezinárodního maratonu, který se stal nejprestižnějším evropským vytrvalostním závodem s oceněním IAAF Silver Label Road Races, se bude opět konat za podpory značky Volkswagen.
Tradičních 42 195 metrů dlouhá trať vedoucí nejrůznějšími kouty hlavního města naší republiky s názvem Volkswagen Maraton Praha bude zlatým hřebem série maratónských závodů. Kromě hlavního závodu je Volkswagen také hlavním partnerem 4,2 km dlouhého Volkswagen Rodinného MiniMaratonu a Volkswagen Firemního maratonu jednotlivců a štafet.
Značky Volkswagen a Prague International Maraton také letos pokračují v dlouholeté úspěšné spolupráci. I v letošním roce budou peloton závodníků doprovázet vozy s logem Volkswagen na kapotě. Časomíru v čele závodu povezou dvě komfortní čtyřdveřová kupé Passat CC, technickou podporu pro závodníky budou v závodu zajišťovat vozy Caravelle a Crafter. Cenou pro vítěze hlavního závodu pak bude sportovní kupé Scirocco. Kromě toho budou mít návštěvníci i soutěžící možnost si prohlédnou další dvě novinky značky Volkswagen, kterými jsou nový rodinný Golf Plus a všestranná dodávka Caddy 4Motion s pohonem všech kol.
„I v letošním roce se těšíme na to, že svým dílem podpoříme nejen zdravý pohyb účastníků závodů. Jsme hrdí na to, že tomu tak je při nejprestižnějším evropském maratonu,“ říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen - osobní vozy společnosti Import VOLKSWAGEN Group. Vedoucí divize užitkových vozů Volkswagen Dušan Blaško dodává: „Jsem si jist, že všichni závodníci a návštěvníci, kteří se přijdou podívat na Maratonský víkend, si užijí nejen sportovní atmosféru, ale že je také zaujmou naše novinky, které nabízejí ty nejmodernější dostupné technologie.“
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.