Najvýkonnejší mercedes svojej triedy, E 63 AMG, sa po premiére na autosalóne v New Yorku začne približne od augusta dodávať aj na Slovensko. Pod kapotou ponúka vidlicový osemvalec 6,2 V8 s výkonom 525 koní.
Vysokootáčkový atmosférický vidlicový osemvalec s objemom 6,208 litra (386 kW/525 k, 630 Nm) mu so športovou sedemstupňovou prevodovkou AMG Speedshift MCT umožňuje zrýchliť z 0 na 100 km/h za 4,5 s a dosiahnuť maximálnych (elektronicky obmedzených) 250, respektíve za príplatok 300 km/h. Prevodovka má režimy: Controlled Efficiency (pre minimalizáciu spotreby udržuje čo najnižšie otáčky), Sport, Sport Plus a Manual (umožňuje preradiť už za 100 milisekúnd).
Športová limuzína E 63 AMG vhodná tiež na bežné využitie je pritom oproti svojej predchodkyni o 12 percent úspornejšia. Predpokladanú kombinovanú spotrebu má 12,6 l benzínu na 100 km.
Novú limuzínu odlišujú od bežných mercedesov E už na pohľad: zvýraznený agresívny predný nárazník a spojler, rozšírené blatníky, svetlá AMG s LED diódami na denné svietenie, nástavce prahov, vzadu dva páry hranatých koncoviek pochrómovaných výfukov, ako aj 18 palcové AMG disky z ľahkej zliatiny s pneumatikami 255/40 vpredu a 285/35 vzadu.
Interiér E 63 AMG s novým dizajnom obsahuje kvalitné materiály (ako koža a kefovaná ušlachtilá oceľ) a exkluzívne detaily, napríklad elektricky nastaviteľné športové sedadlá s optimalizovaným bočným držaním, športový volant so štvorlúčovým dizajnom a prepínačmi, či radiacu páku s dotykovou logikou.
Vozidlo má tiež novo vyvinutý športový podvozok s elektronicky ovládanými tlmičmi a poskytuje tri jazdné režimy: Comfort, Sport a Sport Plus.
Mercedes-Benz E 63 AMG sa pýši jedinečnou kombináciou asistenčných systémov vodiča a spolu s nadštandardnou pasívnou ochranou zaručuje najvyššiu mieru bezpečnosti.
Zdroj: Tlačová správa Mercedes-Benz
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.