Miss Universe 09 Denisa Mendrejová (22) si prevzala hlavnú cenu súťaže krásy: krvavočervený pochrómovaný Mercedes-Benz GLK za približne 45-tisíc eur so sedemstupňovou automatickou prevodovkoua bohatou výbavou. Odovzdal jej ho generálny riaditeľ spoločnosti Mercedes-Benz Slovakia Ing. Andrej Glatz.
"Vodičské oprávnenie som získala v osemnástich rokoch, takže už isté skúsenosti z odjazdených tisícov kilometrov za volantom mám. Ale riadiť takéto autíčko, vhodné na bežnú cestu i do terénu je predsa len niečo iné. Značka Mercedes-Benz má najbohatšiu históriu a vie upútať pozornosť i dnes. Tak, ako napríklad Mercedes-Benz nového modelového radu E, ktorého impozantného predstavenia v bratislavskom PKO som sa pred pár týždňami tiež zúčastnila,” pripomenula jedenásta miss.
Ako sa ďalej zdôverila, jazdí hlavne po Bratislave. Jej zatiaľ najdlhšia trasa je Bratislava - Praha. Pristihli ju už i pri prekročení rýchlosti, či otáčaní sa na nesprávnom mieste. “Nové pravidlá cestnej premávky s novým GLK-čkom budem určite dodržiavať,” zastrája sa krásavica.
Značka s trojcípou hviezdou na kapote je tak podľa všetkého v dobrých rukách. Tým viac, že úradujúca slovenská Miss Universe Denisa Mendrejová získala tiež titul Miss Emma, Miss Mary Kay a divácke ocenenie Miss Tip a je odhodlaná úspešne zabojovať za Slovensko i v celosvetovej súťaži.
Zdroj: Tlačová správa Mercedes-Benz Slovensko
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.